برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از Sold Out در چند روز؛
کنسرت «احساس» شهاب رمضان تمدید شد
موسیقی ما – کنسرت «احساس» که بنا به اعلام قبلی موسسه «آوای هنر»، 22 اسفند ماه توسط شهاب رمضان برگزار می‌شود، برای یک سانس دیگر تمدید شد. با استقبال هواداران شهاب رمضان از نخستین کنسرت مستقل این خواننده و موزیسین، بلیت های سانس 21:30 طی پنج روز به فروش رسید تا موسسه «آوای هنر»، فروش بلیت برای یک سانس دیگر را نیز آغاز کند.
 
بر این اساس، «شهاب رمضان»،پنجشنبه 22 اسفند 1392، طی دو سانس (18 و 21:30) در سالن «اریکه ایرانیان» روی استیج می رود تا نخستین کنسرت «احساس» را به همت موسسه «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور»، برگزار نماید. در این کنسرت، به تناسب فضای حسی و عاشقانه آثار شهاب رمضان، سورپرایزهای ویژه ای برای مخاطبین در نظر گرفته شده تا اولین کنسرت این خواننده، برنامه ای به یاد ماندنی و خاطره انگیز باشد.
 
علاقمندان برای تهیه بلیت های این برنامه می‌توانند از طریق سامانه 84200 اقدام به خرید نمایند.
 
شهاب رمضان در همین زمینه یادداشتی در اختیار «موسیقی ما» قرار داده است که در ادامه می‌خوانید:

 
برای هر خواننده ای، رفتن روی استیج و خواندن برای هوادارانش، بهترین لحظه است و من خوشحالم که این اتفاق چند هفته ی دیگر می‌افتد. امیدوارم با برگزاری اولین کنسرت «احساس»، بتوانم همه انرژی ای که در این چند سال به من داده اید را برگردانم و در حد توانم، محبتهای بی‌دریغتان را جبران کنم.

به لطف خدا و با محبت شما، بلیتهای کنسرت 22 اسفند در طول 4-5 روز به فروش رسید و این کنسرت یک سانس دیگر تمدید شد و خوشحالم که تعداد بیشتری از شما را می‌بینم.

خدا را شکر می‌کنم به خاطر دوستان خوبی که به من داده که در هر شرایطی کنارم هستند. از دوستان و همکاران عزیزم بابت حمایتهایشان در این چند وقت واقعاً سپاسگزارم. مطمئن باشید «شهاب رمضان» هیچ وقت مهربانی‌هایتان را فراموش نمی‌کند...
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:31

دیدگاه‌ها

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:48

از این اتفاق خوشحالم ... شهاب استحقاق حمایت همه جانبه رو داره.

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 10:30

من اولین لحظات بلیط گرفتم (21:30). اگه این فکرو داشتن ک احتمال داره 1 سانس دیگه تمدید بشه، اول باید سانسه 18 رو میفروختن. برای من و خیلیای دیگه ساعت 9:30 خیلی دیگه، تا تموم بشه هم ساعت 12. امیدوارم ب این فک کنن ک مردم چجوری باید برگردن خونشون...

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 15:55

با آرزوی موفقیت برای هنرمند خوب و دوستداشتنی کشورمون شهاب رمضان عزیز

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 18:11

ایشالا هر کی میره بهش خوش بگذره . ایشون علاوه بر اینکه هنرمند توانایی هستند خصوصیات اخلاقی بی نظیری هم دارند . سلامت و موفق باشن :)

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 22:05

حال خوبم با تو امروز تموم نمیشه/آرزوهای من سهمه توئه همیشه...خیلی دوستت دارم...از ته قلبم آرزو میکنم به اون چیزی که دوست داری برسی و به اندازه ای که با تک تکه کارات تو این چند سال بهم انرژی دادی خدا بهت انرژی بده که روز به روز پیشرفت کنی و دل من و دیگر هوادارانت رو شاد کنی

دوشنبه 5 اسفند 1392 - 18:52

ای کاش منم میتونستم بیام...
هرکی میره خوش باشه...
عاشقتیم شهاب عزیز...

چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 15:13

جای منم خالی.............

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «احساس» شهاب رمضان تمدید شد | موسیقی ما