برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد؛
رایا مهدوی: می خواهیم هر قطعه آلبوم «مانوها» نزدیک به یک شاهکار باشد
موسیقی ما – گروه «مانوها» سال گذشته با انتشار چند قطعه و برگزاری دو کنسرت در برج آزادی و هفته موسیقی تلفیقی تهران حضور موفقی در عرصه موسیقی داشت.

در اولین جشن سالانه «موسیقی ما» هم این گروه موفق شد در جمع نامزدهای بهترین اجرای زنده سایر ژانرها قرار بگیرد.

«رایا مهدوی» در مورد فعالیت های اخیر گروه مانوها به سایت «موسیقی ما» گفت: «مشغول جمع کردن ترک های آلبوم هستیم و فکر می کنم حدود 80 درصد کار انجام شده باشد و مراحل پایانی را می گذرانیم. بهترین و اصلی ترین برنامه ما در حال حاضر آلبوم است. هنوز مشخص نیست که چند قطعه داشته باشیم ولی به احتمال زیاد 12 یا 13 قطعه را ارائه می کنیم. به محض اینکه مجوزها صادر شود ، کار برای انتشار آماده می شود. سعی کردیم اتفاقات جدید رخ بدهد تا از نظر موزیک و محتوای مفهومی به گونه ای دیگر باشد. آهنگ ها بیشتر به نیازهای اجتماعی آدم های امروز آدم ها فکر می کند و اینکه چگونه می تواند یک مقدار تغییر در گوش و حال و هوای آدم ها ایجاد کند. فکر می کنم اتفاق جدیدی باشد زیرا خود ما که خیلی برای این اثر وقت گذاشته ایم و حداقل یکی از آن چیزهایی است که موسیقی امروز به آن احتیاج دارد».

او در مورد مخاطبان این آلبوم افزود: «موسیقی به معنی بهترشدن حال آدم است. سن ما جوان است و به هم نسل های خودمان بیشتر فکر می کنیم و شاید آنها با ما ارتباط بیشتری برقرار کنند. ولی ما برای همه انسان هایی که موسیقی را دوست دارند و به آن اهمیت می دهند کار می کنیم و سن خاصی مدنظر ما نیست. سعی می کنیم این آلبوم به شنونده احترام بگذارد و هر قطعه شبیه به یک اثر مستقل است زیرا قرار است که بماند و اتفاق های خوبی برای آن رخ بدهد. یعنی می خواهیم هر قطعه آلبوم «مانوها» نزدیک به یک شاهکار باشد». خواننده گروه مانوها در ادامه تصریح کرد: «موسیقی دنیا الان به گونه ای است که خالص نیست و سبک ها آمیخته به هم هستند و خیلی سخت می شود خالص کار کرد. از سوی دیگر زمان و عصر ما الان به گونه ای است که نمی توان در یک سبک خاص کار کرد ولی کارهای ما نزدیک به پاپ – راک است. به دلیل اینکه ما در این جامعه زندگی می کنیم و مخاطب همین موسیقی هستیم ، سعی کردیم آلبوم اول ما شبیه به یک راهرو باشد. یعنی راهرویی که می توانید در آن قدم بزنید و لذت ببرید و در نهایت به یک مرحله جدیدی از گوش دادن برسید. سعی کردیم مردمی باشد و تقریبا همه بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. باید مطابق جامعه پیش برویم و ببینیم که الان چه نیازی هست. نیاز اجتماعی الان این است که در عین مردمی بودن ، یک مقدار عمیق تر فکر کنیم و آن موسیقی می تواند درون ما را به یک نقطه ای برساند».

او پیرامون زمان انتشار آلبوم هم افزود: «انتشار یک آلبوم به موارد زیادی بستگی دارد. به جز خود ما به مجوزها ، شرکت پخش ، زمان انتشار و شرایط دیگر وابسته است. در بخش تولید که به ما مربوط می شود در مراحل پایانی قرار داریم و فکر می کنم با توجه به سایر موارد و اگر همه چیز خوب پیش برود ، اوایل سال 93 آلبوم به دست مخاطبان برسد». رایا درباره کنسرت های مانوها هم خاطرنشان کرد:«فعلا در مورد کنسرت به این نتیجه رسیدیم که کنسرتی نداشته باشیم و تمام تمرکز ما روی آلبوم است. زیرا برگزاری کنسرت مستلزم وقت است و فعالیت در آن زمینه قطعا روی پروسه آلبوم تاثیر می گذارد. قصد داریم که تا پایان سال یک قطعه را منتشر کنیم ولی برای برگزاری کنسرت به این نتیجه رسیده ایم که فعلا کارهای آلبوم را جلو ببریم».
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 11:40

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 19:24

مانوها فوق العاده ن... خيلي خوشحال شدم.
بي صبرانه منتظر آلبومشونم.

جمعه 25 بهمن 1392 - 10:51

یهویی ناپدید شدن اینا کلا.!!!!!!!!!!!! جریان چی بود.؟!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رایا مهدوی: می خواهیم هر قطعه آلبوم «مانوها» نزدیک به یک شاهکار باشد | موسیقی ما