برنامه یاد بعضی نفرات
 
نوید دهقان در گفت‌وگو با موسیقی ما خبر داد:
گروه قمر در اصفهان روی صحنه می‌رود
موسیقی ما- سرپرست گروه قمر از برگزاری کنسرت این گروه در روزهای ۲، ۳ و ۴ بهمن ماه خبر داد. نوید دهقان؛ آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «قمر» در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از برگزاری کنسرت این گروه در شهر اصفهان خبر داد و در این باره گفت: کنسرت اصفهان گروه «قمر» در روزهای دوم، سوم و چهارم بهمن ماه در تالارکوثر اصفهان به خوانندگی سالار عقیلی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنسرت روزهای دوم و سوم در یک سئانس برگزار می‌شود، گفت: در روز چهارم بهمن ماه که در واقع سومین روز برگزاری این کنسرت است، گروه «قمر» در دوسئانس روی صحنه می‌رود.

دهقان که تاکنون با گروه قمر اجراهای شهرهای مختلفی را تجربه کرده است، در ادامه صحبت‌های خود درخصوص قطعات اجرایی این کنسرت گفت: در این کنسرت که برای اولین بار در اصفهان برگزار می‌شود، گزیده‌ای از آثار ۱۰ سال گذشته گروه قمر را اجرا می‌کنیم. از این میان می‌توان به «یارو دیار» و «هوای آفتاب» اشاره کرد. دو قطعه جدید نیز همراه این گزیده قطعات آلبوم‌هایمان برای اجرا درنظر گرفته شده است.

این نوازنده همچنین تاکید کرد: قطعاتی در دستگاههای ماهور، آواز اصفهان، آواز دشتی و دستگاه نوا به آهنگسازی و سرپرستی من خواهند بود. در این کنسرت ۷ تصنیف اجرا خواهد شد.

نوید دهقان در معرفی اعضای گروه سنتی «قمر» گفت: نوازندگانی همچون شهریار نظری (دف)، شاهین صفایی (بم تار)، امین گلستانی (عود)، حمید بهروزی نیا (تار)، بهزادرواقی (تار)، علیرضا گرانفر (سنتور)، حسن محمدحسینی (نی)، آیدین ترکیان (آلتو) من و سالار عقیلی را همراهی خواهند کرد.

کنسرت گروه «قمر» به سرپرستی نوید دهقان در روزهای دوم، سوم و چهارم بهمن ماه در تالار کوثر اصفهان برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1392 - 13:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه قمر در اصفهان روی صحنه می‌رود | موسیقی ما