برنامه یاد بعضی نفرات
 
 گروه قمر به خوانندگي سالار عقيلي به اصفهان مي رود
بعد از ماه‌های محرم و صفر؛
گروه قمر به خوانندگی سالار عقیلی به اصفهان می‌رود
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: سرپرست گروه قمر از برگزاری کنسرت این گروه بعد از محرم و صفر خبر داد و گفت: اولین کنسرت گروه قمر بعد از محرم و صفر در شهر اصفهان برگزار می‌شود. نوید دهقان در گفت و گو با موسیقی ما از برگزاری کنسرت گروه قمر که خود سرپرستی آن را به عهده دارد، خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: گروه قمر در نظر دارد برنامه های اجرایی خود را بعد از ایام محرم و صفر از سر بگیرد. به همین دلیل در حال تهیه و تدارک یک سری قطعات جدید هستیم که قرار است در این برنامه به اجرا در آید.

این آهنگساز در ادامه گفت: به عنوان سرپرست و آهنگساز گروه قمر در نظر دارم کنسرت این گروه را بعد از محرم و صفر از سر بگیرم. بر همین اساس کنسرت‌هایی را در شهرهای اصفهان، یزد و...برگزار خواهیم کرد که تا این لحظه کنسرت اصفهان به قطعیت رسیده است.

دهقان تاکید کرد: کنسرت اصفهان گروه قمر در تاریخ سوم و چهارم بهمن ماه در این شهر برگزار می‌شود و محل برگزاری آن تالار رودکی این شهر خواهد بودو خواننده گروه قمر در این کنسرت سالار عقیلی است.

این نوازنده همچنین گفت: گروه قمر در نظر دارد در این کنسرت‌ها به اجرای قطعاتی متفاوت بپردازد تا اجراهای متفاوتی را برای مخاطبان خود داشته باشد.

وی در ادامه گفت: این کنسرت در دو بخش برگزار می‌شود که با اشعاری از مولانا، سایه، حافظ همراه خواهد بود.

گروه قمر پیش از این کنسرتی را به خوانندگی سالار عقیلی در اصفهان به روی صحنه برد. این کنسرت از 10 تا 12 مهر طی سه شب در تالار حافظ شهر اصفهان با همراهی گروه قمر برگزار شد. در این اجرا قطعاتی از دو آلبوم «یار و دیار» و «هوای آفتاب» را که پیش‌تر هر دو این آلبوم‌ها به آهنگ‌سازی نوید دهقان و خوانندگی سالار عقیلی منتشر شده بود برای مخاطبان اجرا شد.

در این کنسرت مانند کنسرت‌های گذشته گروه قمر، نوید دهقان (کمانچه)، سالار عقیلی (خواننده)، حمیدبهروزی نیا (نوازنده تار)، بهزاد رواقی (تار)، شاهین صفایی (تار باس)، شهریار نظری (دف)، فرهاد صفری (تنبک)، امین گلستانی (عود)، علی رضا گرانفر (سنتور)، حسین محمدحسینی (نی)، مهرزاد خردمند (کمانچه آلتو)، نیلوفر شهبازی (کمانچه)، نسیم اربابی (کمانچه) گروه قمر را همراهی خواهند کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1392 - 16:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه قمر به خوانندگی سالار عقیلی به اصفهان می‌رود | موسیقی ما