برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای علی زندوکیلی؛
«ناردونه » به تالار اندیشه می‌رود
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: کنسرت «ناردونه» با صدای علی زندوکیلی در 11 و 12 آبان ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود. کنسرت موسیقی «ناردونه» به خوانندگی علی زند وکیلی روزهای 11 و 12 آبان ماه با اجرای قطعاتی متفاوت برای مخاطبان موسیقی ایرانی برگزار می‌شود.به گزارش موسیقی ما؛ این گروه سه نفره اجرایی را با نام «ناردونه» با آثار و ترکیب متفاوت در اجرا و نوازندگان به روی صحنه می‌برد....

گفتنی است؛ این کنسرت در دو بخش ایرانی و محلی اجرا خواهد شد که در بخش ایرانی این اجرا قطعاتی برگرفته از اشعار مولانا، هوشنگ ابتهاج و فروغ فرخزاد برای مخاطبان به اجرا در می‌آید.

علی زند وکیلی از سال ۱۳۸۶ به همراه بابک غسالی، سینا و سحاب علم آثاری چون «میان تاریکی»، «باغ من»، «نه این و نه آن» و «ناردونه» را تولید و منتشر کرده است.وی همچنین به تازگی چند تیتراژ تلویزیونی از جمله سریال پژمان و همچنین شاهگوش را خوانده است و در ماه گذشته نیز در نمایش ترانه‌های قدیمی استاد محمد رحمانیان اجرای قطعات آوازی نمایش را بر عهده داشت. وی همچنین قرار است در دی‌ماه همراه با گروه دارکوب روی صحنه برود.

این گروه تاکنون در شهرهای تهران، شیراز، گرگان، رشت، کرمان و قزوین به اجرای برنامه پرداخته و مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته است.

تیتراژ پایانی سریال پژمان کاری از گروه دنگ شو و با صدای علی زندوکیلی را اینجا گوش و دانلود کنید:
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1392 - 09:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ناردونه » به تالار اندیشه می‌رود | موسیقی ما