برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همكاري انجمن موسيقي مازندران؛
سالار عقيلي روي سن اريكه آريايي آمل مي رود
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: سالار عقیلی در گفت و گو با موسیقی ما از برگزاری جدیدترین کنسرت خود در شهر آمل خبر داد .سالار عقلیی با بیان اینکه در سالن اریکه آریایی به اجرای کنسرت خواهد پرداخت، گفت: در حالی به برگزاری این کنسرت می‌پردازم که پیش از این در این شهر مورد استقبال مردم هنر دوست و موسیقی دوست آن قرار گرفته‌ام.

وی تاکید کرد: استقبال مردم در آمل به گونه ای بوده که به پیشنهاد دوستان خود در این شهر تصمیم گرفتم مجددا اجرای دیگری داشته باشم وبه همین دلیل روزهای 16 و 17 تیر ماه را برای این اجرا انتخاب کردیم . این کنسرت با همراهی گروه «رازو نیاز» برگزار می‌شود.

عقیلی همچنین خاطر نشان کرد: تهیه کننده این کنسرت خانم مهتاب اباذری است که مدیریت موسسه فرهنگی-هنری «باربد آمل» را به عهده دارد و سرپرستی گروه با آرش کاموراست . حریر شریعت رضوی نیز به عنوان نوازنده پیانو و دف حضور خواهد داضشت.

گروه «راز و نیاز» متشکل است از حریر شریعت زاده ( دف ) ، آرش کامور ( آهنگساز تنظیم کننده و نوازنده کمانچه ) ، علی خشتی نژاد ( تار ) ، محمد رضا اسکندری ( بم تار ) ، حسین محمدی ( سنتور ) ، بابک میرزایی ( عود ) ، فردین لاهور پور ( نی ) ، بهنام معصومی ( تنبک و سازهای کوبه ای ) که سالار عقیلی خود نیز ساخت برخی از قطعات را به عهده دارد.

قرار است قطعاتی چون زاهد، خلوت نشین، چه شود گرخبر آید، خاک مهر آیین در این کنسرت اجرا شود.

اجرای شب اول در یک سانس راس ساعت 21 و اجرای شب دوم در دو سانس و در ساعت 20 و 21  خواهد بود. علاقه مندان برای رزرو بلیت این کنسرت می‌توانند با شماره 09398997787 تماس بگیرند.
منبع: 
اختصاصي سايت موسيقي ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1392 - 01:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالار عقيلي روي سن اريكه آريايي آمل مي رود | موسیقی ما