برنامه یاد بعضی نفرات
 
سالار عقیلی
با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان؛
كنسرت مشترك سالار عقیلی و گروه وزیری تمديد شد
موسيقي ما - لي‌لا رضايي: سالار عقيلي پس از يك دهه همراه با گروه وزيري طي روزهاي 18، 19، 20 و 21 اردي بشهت ماه روي سن  تالار وحدت مي رود.

از آخرين روزهاي همكاري سالار عقيلي و كيوان ساكت بيش از يك دهه مي گذرد و حال پس از گذشت اين همه سال، ان دو هنرمند تصميم گرفته اند بار ديگر خاطره روزهاي خوب و پر كار آن سالها را تكرار كنند.

سالار عقيلي با بيان اين خبر كه با گروه وزيري به سرپرستي كيوان ساكت اجراي برنامه خواهد كرد، به موسيقي ما گفت: اين همكاري بعداز سالهاي طولاني، اتفاق خوبي است كه با اجراهاي غير منتظره اي از موسيقي استان خراسان همراه خواهد بود.

وي در پاسخ به اينكه چرا چنين حجمي از مخاطب و تماشاچي را در سالن همايشهاي برج ميلاد دور هم جمع نكرده گفت: برنامه تالار وحدت پيش از اين توسط كيوان ساكت هماهنگ شده بود و من زمان اين برنامه ريزي در ايران نبودم. اما اين كنسرت را اتفاق خوبي در برنامه هاي خودم مي دانم. ضمن اينكه برنامه هايي كه قصد اجراي آنها را داريم به راحتي در تالار وحدت قابل اجرا هستند و نيازي به سالن برج ميلاد نيست.

وي كه طي روزهاي اخير در بزرگداشت سعدي با گروه «راز و نياز» روي سن تالار وحدت و نيز در آرامگاه سعدي اجراي برنامه كرده بود و در روز 12 اردي بشهت نيز ساخته هاي خودش را بر روي اشعاري از سعدي در دستگاه نوا، آواز دشتي و مركب خواني به اجرا در آورد، درباره گروه «راز و نياز» گفت: خوشحالم گروه «راز و نياز» كه با تركب سه نفره من ، پيانوي حرير شريعت رضوي و تنبك آرش فرهنگفر شكل گرفت، توانست حرفي براي گفتن داشته باشد و امروزه بتواند كنسرتهاي درخور توجهي برگزار كند. چرا كه از ابتدا هم هدف ما اين بوده كه توانايي اجراي هر برنامه اي را داشته باشم. به همين دليل اين گروه را در دو بخش ادامه داديم  به اين ترتيب كه برنامه هاي بزرگتر را با گروه 15 نفره و برنامه هاي كوچكتر را با گروه 9 نفره اجرا مي كنيم.

وي تاكيد كرد: علت ايجاد دو گروه كوچك و بزرگ اين است كه گروه بزرگ را نمي توان هر جاي برد چرا كه هم هزينه ها بالا مي رود و هم احتياج به سن بزرگ هست و حتما سني كه قرار است در آن اجراي برنامه كنيم بايد به اندازه سن برج ميلاد باشد. جابجايي اين تعداد به اضافه 5 نفر ديگر از عوامل كار راحتي نيست.

سلار عقيلي براي اجراي كنسرت  روزهاي ياد شده در تالار وحدت با گروه وزيري به سرپرستي كيوان ساكت قرار بود سه روز روي سن برود اما به دليل استقبال بيش از حد از اين كنسرت يك شب ديگر تمديد شد.
 
 
 
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 - 09:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود كنسرت مشترك سالار عقیلی و گروه وزیری تمديد شد | موسیقی ما