برنامه یاد بعضی نفرات
 
روزبه نعمت الهی
در سکوت مطلق و بی‌خبری کامل؛
«داروگ» فردا می‌آید
موسیقی ما- لی لا رضایی: آلبوم موسیقی «داروگ» با صدای روزبه نعمت الهی فردا چهارشنبه راه بازار موسیقی را در پیش گرفته و به دست علاقه مندان خواهد رسید.

روزبه نعمت الهی خواننده این آلبوم با بیان این خبر به موسیقی ما گفت: از آنجایی که در نسخه نهایی آلبوم تغییراتی را لحاظ کردیم، انتشار آن با تاخیر مواجه شد که برای این تاخیر از تمامی هوادارن و مخاطبان آلبوم معذرت خواهی می‌کنم.

خواننده سرزمین مادری در ادامه یاد آور شد: از آنجایی که در ساخت و تولید این اثر مانند دیگر آلبوم‌هایم وسواس داشتم، سعی کرده‌ام ضمن رعایت این وسواس، مخاطبان همیشگی خود را نیز مد نظر داشته و برای آنان نیز موسیقی درخور و قابل توجهی را ارائه کنم.

وی که همواره در آلبومهای خود کلام را از اصول پراهمیت کار می‌داند این بار از اشعار شعرایی همچون حضرت مولانا، مهدی اخوان ثالث، نیما یوشیج، مسرور نعمت الهی، شاهکار بینش پژوه، حسین قیاسی، لی‌لا رضایی و میثم یوسفی بهره‌مند شده است.

گفتنی است در این آلبوم که انتشار آن تاکنون چندین بار به تاخیر افتاده است، فرزین قره‌گزلو، رضا تاجبخش، مرتضی ساعدی، بهنام جلیلیان، علی انیسی، سیاوش رحمانی و پیام قربانی در کنار وی و در جایگاه آهنگساز و تنظیم کننده حضور دارند.

 «داروگ» تا زمان انتشار خود با حواشی بسیاری مواجه شده بود که یکی از آن‌ها بر می‌گردد به حضور مهناز افشار در این آلبوم که قرار بود با صدا و تهیه کنندگی خود، روزبه را همراهی کند. اما در آخرین لحظات خبر از عدم حضور افشار به دلایل نامعلومی رسید، دلایلی که روزبه هم نتوانست پاسخگوی آن‌ها باشد. اما بالاخره توانست با طی کردن تمامی آن‌ها و از سرگذراندشان، راه بازار را پیش گرفته و به دست علاقه مندان خود برسد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 12:10

دیدگاه‌ها

maz
چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 11:59

خیلی عالی...روز نبود ک سر نزنم...1ساله منتظر البومشم...امیدوارم پرفروش بشه...از اون خواننده های واقعا حرفه ای و مسلط و همه چی تمومه ماست...از معدود خواننده هایی هیستش که واقعا البوماش بسیار زیبان و کلام بسیار عالی داره ماراش و...

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 13:17

چه خبر خوبی بی صبرانه منتظرم

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 17:11

بسیار عالی
انشالا این بار دیگه عرضه بشه.
اطلاعی از دلیل تاخیر در پخش آلبوم امین رستمی ندارید؟ به خاطر همزمان شدن با انتشار آلبوم رضا صادقی بوده یا دلیل دیگه ای داشته؟

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 17:42

حلا قشنگه

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 19:06

چهارشنبه شد ولی من که جایی ندیدم تا تهیه کنم
فکر کنم بازم پخش آلبوم ضعیفه
همچنان منتظر صدای محکم و گرم و زیبای روزبه هستم

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 20:57

کدوم چهارشنبه؟؟؟
امروز که نیومد ....

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 00:09

آقا چرا نیومد یه خبر دقیق بذارین اومده یا نه ؟

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 10:58

دیروز که هیچ,امروز هم خبری نیست!!!!!!!

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 23:26

چرا نیمد پس آقا من منتظرش بودم کلی

شنبه 31 فروردین 1392 - 11:02

آقا ام روز شنبه ست ، اما هنوز نه آلبومی اومده بازار نه شما خبری گذاشتین که بالاخره چی شد داروگ؟ بازم تاخیر ؟ لطفن اطلاع رسانی کنید و اخبار کذب ندین تا ملت منتظر نه مونن ، مثه آلبوم رضا صادقی بعد پخش به گید که پخش شد تا ما هم با خیال آسوده به ریم و تهیه کنیم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «داروگ» فردا می‌آید | موسیقی ما