برنامه یاد بعضی نفرات
 
death
در 61 سالگی و در روسیه؛
خواننده گروه «بانی ام» درگذشت

موسیقی ما - بابی فارل یکی از چهار خواننده گروه آلمانی «بانی ام» روز پنجشنبه در هتلی در روسیه درگذشت.

این خواننده در زمان مرگ 61 ساله بود و در تور موسیقی در روسیه به سر می‌برد. او به همراه گروهش و ترانه‌های پرضرب خودشان در دهه 1970 شهرت بسیاری داشت.

جان سین٬ کارگزار فارل گفت او طبق قرار قبلی چهارشنبه شب در سن‌پترزبورگ حاضر شد، اما قبل و پس از اجرا از مشکل تنفسی گلایه کرد.

این گروه در طول سالیان 38 ترانه در جدول 10 آهنگ برتر داشت که از آن میان 15 رتبه متعلق به جدول‌های موسیقی آلمان بود. در این می‌توان به آهنگ‌های «ما بیکر» و «راسپوتین» اشاره کرد. اجرای آنها از «کنار رود بابل» تنها دو میلیون نسخه فروش در بریتانیا داشت و در سال 1978 برای پنج هفته متوالی صدرنشین جدول پرفروش‌ها بود.

در همان سال «بانی ام» به اولین گروهی بدل شد که از سوی لئونید برژنف٬ رئیس جمهور شوروی سابق برای اجرا به این کشور دعوت شد. یک هواپیمای نظامی این گروه را از لندن به مسکو برد و گروه در حضور دو هزار و 700 نفر در «میدان سرخ» به اجرای موسیقی پرداخت.

آلفونسو «بابی» فارل در سن 15 سالگی خانه خود در جزیره آروبا در دریای کارائیب را ترک گفت و ملوانی پیشه کرد. سپس راهی نروژ و آلمان شد تا به عنوان دی‌جی فعالیت کند. سال 1974 او از سوی فرانک فرایان که ترانه‌سرا و خواننده «بانی ام» بود به عنوان شومن گروه انتخاب شد.

این گروه که در آلمان فعالیت می‌کرد در سال 1976 با دو آهنگ «Daddy Cool» و «آفتابی» وارد جدول پرفروش‌ها شد. گروه اصلی در سال 1986 از هم پاشید و از آن زمان فارل به تنهایی یا با همراهی افراد مختلف به اجرای موسیقی پرداخت. در سال‌های اخیر او با نام «بانی ام بابی فارل» فعالیت می‌کرد.

دلیل مرگ این خواننده مشخص نیست اما 10 سال از مشکلات جسمی در رنج بود. قرار بود فارل روز پنجشنبه برای حضور در برنامه‌ای تلویزیونی راهی رم شود.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خواننده گروه «بانی ام» درگذشت | موسیقی ما