برنامه یاد بعضی نفرات
 
eminem
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
امینم صدر جدول را قبضه کرده است

موسیقی ما - آلبوم «بهبودی» به خوانندگی امینم به لطف عرضه شدن تک‌آهنگ موفق او باز هم در صدر جدول آلبوم‌های پرفروش موسیقی باقی ماند.

در این هفته که روز پایانی‌اش 18 ژوئیه بود 195 هزار نسخه از این آلبوم به فروش رفت و مجموع فروش «بهبودی» در چهار هفته به یک میلیون و 500 هزار نسخه رسید. از ماه نوامبر که سوازن بویل برای شش هفته متوالی صدرنشین جدول مجله بیلوبرد بود، امینم اولین خواننده‌ای است که به رکورد چهار هفته صدرنشینی رسیده است.

شکی نیست که امینم موفقیت «بهبودی» را مدیون تک‌آهنگ «همانطور که دروغ می‌گویی عاشق باش» است که آن را به همراه ریحانا خوانده است و در این هفته با استقبال بسیار گسترده‌ای روبه‌رو بود.

این برای اولین بار است که برای دو بار متوالی امینم در صدر جدول تک‌آهنگ‌های داغ بیلبورد قرار می‌گیرد. در ماه مه «نمی‌ترسم» از او در صدرجدول تک‌آهنگ‌ها ایستاده بود. امینم تاکنون چهار بار در صدر جدول تک‌آهنگ‌ها ایستاده است.

در این هفته شش آلبوم جدید جایی برای خود در میان 10 آلبوم پرفروش باز کردند. آلبوم جدید گروه کورن با نام «کورن 3 - فراموش نکن چه کسی هستی» با فروش 63 هزار نسخه دوم شد. آخرین آلبوم این گروه در سال 2007 با نام «بدون نام» منتشر شد که در هفته اول با فروش 123 هزار نسخه دوم شده بود.

نیوزبویز با آلبوم «دوباره متولدشده» با فروش 45 هزار نسخه چهارم شد، این بهترین عملکرد این گروه متون مقدس مسیحی در جدول آلبوم‌های پرفروش است. آلبوم سال 2009 این گروه با نام «در دستان امن» جایگاهی بهتر از بیست و هشتم پیدا نکرد.

استینگ، خواننده کهنه‌کار موسیقی پاپ با آلبوم «سمفونی‌واره‌ها» ششم شد. این آلبوم شامل ترانه‌های استینگ و پلیس است که به همراهی ارکستر فلارمونیک سلطنتی لندن اجرا شده اند. 36 هزار نسخه از این البوم به فروش رفت.

جرود نایمن، خواننده تازه‌وارد موسیقی کانتری با آلبوم «قاضی جرود و هیئت‌منصفه اعدام» هفتم شد، سهم این آلبوم از بازار فروش 34 هزار نسخه بود. این درحالی است که قیمت این آلبوم تنها 7 دلار است.

گروه راک «Hellyeah» با فروش 28 هزار نسخه از آلبوم «گریز» هشتم شد. آخرین آلبوم جدید جدول این هفته «مایا» به خوانندگی M.I.A. (میا) است که با فروش 28 هزار نسخه نهم شد. آلبوم سال 2007 این خواننده با نام «کالا» در هفته اول با فروش 29 هزار نسخه هجدهم شده بود.

آلبوم‌های قدیمی که هنوز در جدول مانده‌اند از این قرار هستند؛ «بعدا از من تشکر کن» به خوانندگی دریک با فروش 50 هزار نسخه سوم، «دنیای من 2.0» به خوانندگی جاستین بیبر با فروش 41 هزار نسخه پنجم و موسیقی متن «حماسه گرگ و میش: خسوف» با شش پله سقوط و 28 هزار نسخه فروش دهم شدند.

مجموع فروش این هفته به 5 میلیون و 210 هزار نسخه رسید که نسبت به هقته پیش یک درصد و نسبت به همین هفته در سال گذشته 23 درصد افت کرده است. مجموع فروش آلبوم تا این لحظه از سال به 164 میلیون و 400 هزار دلار رسید که در مقایسه با سال گذشته 12 درصد افت داشته است.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امینم صدر جدول را قبضه کرده است | موسیقی ما