برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «بی‌سرانجام» با صدای «کامران رسول‌زاده» منتشر شد
به رغم نارضایتی عوامل تهیه آلبوم از رفتار غیرحرفه‌ای شرکت پخش و کارشکنی‌های فراوان
آلبوم «بی‌سرانجام» با صدای «کامران رسول‌زاده» منتشر شد
موسیقی ما – بهمن بابازاده: آلبوم «بی‌سرانجام» با صدای «کامران رسول‌زاده» منتشر شد. این آلبوم از ظهر دیروز به صورت همزمان در تهران و سایر شهرستان‌ها پخش و توزیع شده و علاقمندان می‌توانند از طریق فروشگاه‌های معتبر فروش آثار فرهنگی، آنرا تهیه نمایند.

در آلبوم «بی‌سرانجام» کلیه ترانه‌ها و ملودی‌ها را خود «کامران رسول‌زاده» ساخته و سروده و تنظیم قطعات این آلبوم نیز بر عهده «آرون حسینی» و «محمد رضا رهنما» بوده است. ناصر و میلاد فرهودی صدابرداری و میکس و مسترینگ این اثر را بر عهده دارند و این آلبوم در «استودیو پاپ» تهیه و تولید شده است.

اما گویا تهیه کننده این آلبوم از کارشکنی و رفتار غیر حرفه‌ای شرکت پخش این آلبوم، گلایه دارد و می‌گوید که مشخص نیست که مسئولین شرکت پخش کننده آلبوم به چه دلیلی در پخش و توزیع این اثر تا این حد غیر حرفه‌ای رفتار کرده‌اند.

 «سارا کاشفی» تهیه کننده این آلبوم که با هزینه شخصی کلیه امور این اثر را در دست گرفته درباره رفتارهای غیر حرفه‌ای و دور ازشان شرکت پخش این آلبوم به «موسیقی ما» گفت: «وقتی حمید حامی در همه گفتگو‌هایش درباره مافیای موسیقی و شرکت‌های پخش صحبت می‌کند، خیلی‌ها او را به سخره گرفتند و به او خندیدند. خیلی‌ها به او انتقاد کردند ولی من به چشم خودم این مافیا را دیدم و مطمئن باشید که از طریق مراجع قانونی پیگیری این جریان را انجام خواهم داد. متاسفانه مسئولین شرکت «ریز موج» نشان دادند که چرا این شرکت در سالهای اخیر دیگر آن اعتبار و آوازه گذشته را ندارد و رفتار‌هایشان به خوبی جهت دار و در مسیر تخریب برخی از چهره‌های بازار است. این آلبوم قرار بود صبح روز هشت اسفند در بازار توزیع شود ولی مسئولین این شرکت با بده بستان‌های خاص خودشان که با بقیه موسسات دارند، انتشار آنرا عقب انداختند تا آلبوم یکی دیگر از شرکت‌ها در بازار بیشتر به چشم بیاید. این رفتار‌ها با خشم طرفداران کامران رسول‌زاده رو به رو شد و پیگیری آن‌ها از شرکت مربوطه به نتیجه‌ای نرسید.»

این تهیه کننده در ادامه افزود: «دیگر کار به جایی رسید که مدیران این شرکت تلفن‌هایشان را هم خاموش کردند و به قولی از پاسخگویی به ارباب رجوع را هم تعطیل نموده‌اند تا عمق حرفهای «حمید حامی» به همه اهالی موسیقی بیش از پیش مشخص شود. این دوستان فقط در برخی فروشگاه‌ها و بدون نصب پوس‌تر آلبوم «بی‌سرانجام» را توزیع کرده‌اند که مشخصا قصدی به جز زمین زدن آلبوم ندارند. در حال تهیه و تنظیم شکایت رسمی و پیگیری این ماجرا هستیم و اگر در روزهای آینده این رویه درست نشود، مطمئن باشید ریز جزئیات برخی اقدامات این شرکت را جهت آگاهی اهالی دنیای موسیقی منتشر خواهم کرد.»

گفتنی ست جشن رونمایی از این آلبوم در روز انتشارش در محل «استودیو پاپ» برگزار شد که عکسهای این جشن را از نگاه دوربین «محسن هردان» می‌بینید.

ذکر این نکته ضروری است که «موسیقی ما» آماده انتشار توضیحات شرکت پخش کننده آلبوم نیز می‌باشد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

ای جانم آلبوم سلطان هم منتظر شد !
بزن خبرشو تا مردم درک کنن که الکی اسم سلطان رو محسن چاووشی نذاشتن !!!
خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا فوق العاده هست !
هنوز تو شوکم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

Track Derakht Fogholadass ! Khastehnabashid baraye Album

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

موسیقی ما فکر نمیکردم انقدر عقده ای باشی چرا خبر انتشار محسن چاوشی رو نزدی؟ 24 گذشت! واقعاً که

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

تایید
واقعا درخت فوق العاده بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «بی‌سرانجام» با صدای «کامران رسول‌زاده» منتشر شد | موسیقی ما