برنامه یاد بعضی نفرات
 
قلب موسیقی در «اریکه» تپید
در شب شلوغ کنسرت‌های موسیقی در پایتخت، «کامران رسول‌زاده» با یک اجرای قدرتمند همه دوستدارانش را حیرت زده کرد
قلب موسیقی در «اریکه» تپید
موسیقی ما – بهمن بابازاده: ۱۷ آبان جزو معدود شب‌ها در تهران بود که سه کنسرت بزرگ به صورت همزمان در سالن‌های مختلف پایتخت روی صحنه می‌رفت و ستاره‌های پاپ برنامه‌های قدرتمندی را برای دوستدارانشان تدارک دیده بودند.

اما حضور تعداد زیادی خبرنگار و عکاس در سالن «اریکه ایرانیان» نشان داد که اکثر رسانه‌ها تمایلشان به اعزام تیم خبری به کنسرت «کامران رسول‌زاده» است و اولین اجرای زنده این خواننده که همزمان با رونمایی از چاپ دوم کتابش نیز بود، با واکنش مثبت از سوی رسانه‌ها رو به رو شده بود.

این برنامه که بلیت‌هایش تنها در عرض سه روز به فروش رفته بود، در سانس اول به دلیل شدت ترافیک منطقه حوالی سالن، با نیم ساعت تاخیر آغاز شد ولی محتوای برنامه به قدری قوی و جدی بود که با شروعش همه آنهایی که بابت تاخیر در آغاز برنامه دلخور شده بودند، با انرژی تمام در ادامه به تشویق این هنرمند بپردازند.

نکته‌ای که بیش از هر چیزی در این اجرا به چشم می‌آمد، تبحر و قدرت نوازنده‌های ارکس‌تر رسولزاده بود که تک تک آن‌ها در حد یک موزیسین و نوازنده بین المللی ظاهر شدند و توانایی‌های بالایشان را به حاضرین در سالن عرضه کردند. از نوازنده فوق العاده فلوت و ویلن بگیر تا نوازنده گیتار الکتریک و بیس و درامز و رهبر قدرتمند این ارکس‌تر «آرمان مهربان».

این خواننده بعد از هر قطعه، یکی از شعرهای کتابش را برای حاضرین در سالن می‌خواند و کتابش را با یک شاخه گل سرخ به برخی از حاضرین اهدا می‌کرد. به بهانه‌هایی از قبیل تولد یا سالگرد ازواج و... و با این خلاقیت‌ها باعث می‌شد فضای سالن به خوبی در کنترل خودش باشد. قطعات پر طرفداری چون درخت، ساحل، جغد، به دادم برس، دستای نامحرم و همین امشب می‌میرم از جمله آثاری بود که در این برنامه به اجرا در آمد و دو قطعه آذری نیز از سوی این خواننده اجرا شد که او این قطعات را برای بیداری وجدان همه ایرانی‌ها از شرایط سخت زندگی زلزه زدگان آذربایجان اجرا کرد و از آن‌ها خواست در صورت دار بودن شرایط کمک به این مردم مصیبت زده، تحت هیچ شرایطی آنرا دریغ نکنند.

اجرای قطعه تاثیر گذار «اسب زخمی» از دیگر بخش‌های پر طرفدار برنامه بود و این خواننده در اواسط برنامه‌اش نیز ویدئو کلیپی انیمیشنی را نیز به نام «بچه‌های ته خط» آماده کرده بود که با استقبال حاضرین در سالن نیز مواجه شد.

یاشار و ایلیار خسروی، میلاد و ناصر فرهودی و منصور ضابطیان نیز از جمله چهره‌های شناخته شده‌ای بودند که در سالن حضور داشتند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

in navazandeha dar hade beynolmelali ke gofti yani cheeeeee?! jane man yechizi migin yejori nabashe fek konim kheyli ziadi karemon dorose bad berim onvare ab bebinim hanoz to be besmela hasim.shoma farhang sazid moraat konid kar mese fotbalemon nashe berim az lobnan bokhrim !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

نمیتونی فارسی بنویسی,پدر چشم آدمدرمیاد!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

آقا کامران رسولزاده کارش خوبه. ولی جریان اینکه اینقدر تعریف می کنید نمی دونم چیه؟ در حد معمول کارش خوبه تو زمینه موسیقی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

کاوه آفاق هم بود . چرا اسم نبردین ؟

شنبه 3 مرداد 1394 - 07:33
Linnea

L'un des jeux de conduite les plus téléchargés
et les plus addictifs jamais réalisés !

60.245.99.237
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

اینا همینن خدا نکنه بخوان از کسی تعریف کنن و خدا اون روز رو نیاره با کسی چپ بیفتن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

من این خواننده رو کلا نمیشناسم ولی ترک درخت رو گوش دادم جالب بود واسم این قیافه اینجور صدا. در کل خواننده های الکی معروف جوان یاد بگیرن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

کارش خوبه ، بیشتر از خوانندگی شعرهاشو دوست دارم ولی جناب سایت موزیک ما اسم قطعه فرداست نه جغد!!!!!!!!!

شنبه 26 اسفند 1391 - 10:27

بچه ها کامران رسول زاده واقعا کارش عالیه، حتما باید تو کنسرتش می ودین تا حسش می کردین. منم اولا خیلی واسم معمولی میومد ولی با یکم پرس و جو شنیدن ترانه هاش و خوندن شعرهاش متوجه شدم واقعا تو زمینه کاری خودش و موسیقی و سبکی که داره عالیه. عاشقانه هاش محشره... آهنگاش پره حس....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قلب موسیقی در «اریکه» تپید | موسیقی ما