برنامه یاد بعضی نفرات
 
اتفاقات خوبي در كنسرتم مي افتد
مهدي مدرس، 6 مهر در نمايشگاه بين المللي روي صحنه مي رود
اتفاقات خوبي در كنسرتم مي افتد
موسیقی ما - بهمن بابازاده: مهدي مدرس اصولا خواننده كم كار و كم سر و صدايي است. آخرين اخبار درباره اين خواننده انتشار آلبومش «مدرس شمال» در سال گذشته و برگزاري كنسرت هاي مختلف در تهران و شهرستان بود و البته حضور خاص اش در آلبوم «خاص» كه هنوز هم با گذشت بيش از يك سال، حاشيه هايش بهاتمام نرسيده. اين خواننده قرار است در برنامه جديدش اين بار در سالن نمايشگاه بين المللي روي صحنه برود تا در سال جديد هم براي مخاطبان برنامه اجرا كند.


مدرس درباره اين اجرا گفت : « بالاخره مجوز هاي اجرا در تهران من صادر شد تا در روز 6 مهر به همراه اركستر بزرگ برنامه داشته باشيم و پذيراي مخاطبان موسيقي شويم. كساني كه در همه اين مدت كه خبري از من نبود همواره با پيام ها و شور و شوق شان به من انر‍ژي دادند و باعث شدند انگيزه هاي من براي اين اجرا بيشتر و بيشتر شود.»

  • جزئيات برنامه
مدرس همچنين درباره جزئيات كنسرتش گفت :« اتفاقات خوبي را تدارك ديده ايم كه از آن جمله مي توانم به اجراي چند قطعه جديد اشاره كنم كه براي اولين بار آنها را در اين كنسرا اجرا خواهم كرد. 12 قطعه از كارهاي قديمي و 4 ، 5 قطعه جديد را در حال تمرين هستيم تا تقديم به دوستانمان كنيم. از قطعاتي كه براي آلبوم جديدم ساخته ام هم دو قطعه را براي اين اجرا در نظر گرفته ام كه در صورت اخذ مجوز اجرا آنها را هم در در اين برنامه مي خوانم. »

  • اركستر
اين خواننده درباره اعضاي اركستر و رهبر اركسترش در اين برنامه نيز اظهار داشت :‌« مجيد كاشانيان رهبر اركستر من در اين برنامه است و محسن افشار نيز سرپرستي گروه را بر عهده دارد. در ضمن در اين برنامه با يك گروه بيست نفره روي صحنه مي رويم تا هيچ كمبودي در اين بين نباشد. شركت «آواي مهر ميهن» برگزار كننده برنامه است و خانم «صبا محمدزاده» هم تهيه كننده كنسرت 6 مهر است. »

  • حمايت، حمايت
مدرس صحبت هايش را اينگونه به پايان برد : « موسيقي پاپ در دو سه سال اخير و با حمايت هاي خوبي كه از آن شده توانست اندكي به جايگاه اصلي خودش در جامعه نزديك شود و رفته رفته اين جايگاه مستحكم تر هم خواهد شد. اميدوارم دوستداران موسيقي به حمايت هنرمندان شان ادامه دهند تا جريان خوبي كه راه افتاده، بتواند جوابگوي علاقمندان به موسيقي باشد. »
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1391 - 12:43

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ممنون عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

تشکر - استفاده کردیم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اتفاقات خوبي در كنسرتم مي افتد | موسیقی ما