برنامه یاد بعضی نفرات
 
با موتزارت، مونتی و شوستاکوویچ روی سن می‌روم
سامان احتشامی درگفت‌و‌گو با موسیقی ما؛
با موتزارت، مونتی و شوستاکوویچ روی سن می‌روم
موسیقی ما- محمد عبدالهی: سامان احتشامی از برگزرای کنسرت خود با اجرای آثاری از بزرگان موسیقی خبر داد و دراین باره به موسیقی ما گفت: طی روزهای ۲۸ و ۲۹ مهرماه با ساخته‌هایی از آهنگسازان بزرگ دنیا روی سن رفته و به اجرای برنامه خواهم پرداخت.
این نوازنده پیانو در ادامه یادآور شد: در این کنسرت همچنین قطعاتی از ساخته‌های من، کیوان ساکت و کورش بابایی نیز به اجرا در خواهد آمد. این قطعات شامل تکنوازی‌ها و گروه نوازی‌های گروه شرقی است که توسط اعضای این گروه به اجرا در خواهد آمد.
وی ادامه داد: ار آنجایی که گروه شرقی سالی یک کنسرت بیشتر نمی‌دهد، سعیمان بر این است تا به بهترین شکل ممکن به برگزاری برنامه خود اقدام کنیم. این کنسرت دهمین کنسرت گروه شرقی است که از سال ۱۳۸۰ تا به حال برگزار می‌شود.
به گفته احتشامی گروه شرقی توسط وی تاسیس شده است و نوازندگانی همچون مسعود حبیبی، محمود فره‌مند و محسن شریفیان در کنارمان حضور دارند. تا کنون خوانندگان خوبی نیز با ما همکاری کرده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به سینا سرلک اشاره کرد.
این نوازنده پیانودر پایان گفت: در حال حاضر مشغول تمرین برای اجراهای یاشد شده این گروه هستیم که تقریبا اکثر قطعات خود را به صورت بی‌کلام اجرا می‌کند و در مواقع خاصی از حضور خوانندگان بهره می‌جوید. نوازندگانی که گروه شرقی را در این کنسرت همراهی می‌کنند عبارتند از: سامان احتشامی، کورش بابایی، رضا دربندی، عمران فروزش، یلدا صمدی، پیمان جوانمرد، سینا سلیم‌زاده و کیوان ساکت که به ترتیب سازهای پیانو، کمانچه، دف، تنبک، پیانو و تار آن را می‌نوازیم.
وی نهایتا تاکید کرد: اجرای فوق در تاریخ‌های یاد شده و راس ساعت۲۱ برگزار می‌شود و از هم اکنون با تمامی افراد گروه شرقی مشغول تمرین قطعات هستیم.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود با موتزارت، مونتی و شوستاکوویچ روی سن می‌روم | موسیقی ما