برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیخات مدیر کل دفتر موسیقی در لغو کنسرت ها و مجوز آلبوم حبیب
حبیب مجوز نخواهد گرفت
توضیخات مدیر کل دفتر موسیقی در لغو کنسرت ها و مجوز آلبوم حبیب
موسیقی ما - مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزار نشدن کنسرت شهرداد روحانی در کرمان گفت: «مجوزی برای اجرای کنسرت شهرداد روحانی در استان کرمانشاه صادر نشده بود و تنها مقدمات اولیه اعطاء مجوزهای اولیه صورت گرفته بود و نامه ای از کرمان به تهران برای اعلام اسامی گروه و مسائل دیگر ارسال نشده بود.»

سیدمحمد میرزمانی همچنین درباره لغو کنسرت احسان خواجه امیری به دلیل تفکیک جنسیتی گفت: «من از مدیران کل استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد می‌خواهم که قبل از اینکه درخواست مجوز از تهران کنند بررسی‌های چگونگی اجرا را به همراه گروه و خواننده انجام دهند و پس از آن به دنبال گرفتن مجوز کنسرت باشند تا مشکلات حاشیه‌ای پس از لغو کنسرت نداشته باشیم.»

او در بخش دیگری از سخنان خود درباره استعفا رئیس انجمن موسیقی کرمان نیز گفت: «ایشان در زمان لغو کنسرت شهرداد روحانی در کرمان مسئولیتی نداشته و امیدوارم هنرمندان و مسئولان در این مواقع آرامش خود را حفظ کنند و تصمیم شتابزده نگیرند.»

وی در ادامه سخنان خود درباره اعطاء مجوزآلبوم موسیقی به حبیب گفت: «قبل از اینکه من به دفتر موسیقی بیایم، حبیب درخواستی برای گرفتن مجوز آلبوم کرده بود که این درخواست در دفتر موسیقی مسکوت مانده است.»

میرزمانی تاکید کرد: «فکر نمی کنم مجوز آلبوم حبیب صادر شود چون زندگی کردن یک شخصی در ایران باعث نمی‌شود آلبوم موسیقی او مجوز گیرد. انجام فعالیت‌های هنری با زندگی در کشور متفاوت است و یکی از نکاتی که در گرفتن مجوز آلبوم مهم است فعالیت گذشته یک شخص است و با توجه به فعالیت‌های قبلی حبیب احتمال گرفتن مجوز را بعید می‌دانم.»
منبع: 
خبرآنلاین به نقل از پانا
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

آقای مدیر کل حبیب سیاسی نخونده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

aghaye mirzamani.habib ghatl ke nakarde.in che sohbatie shoma mikonid.be onvane ye ahangsaz az shoma vaghean bayide.omidvaram tajdide nazar befarmayid

hr
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

pas mojavez sirvan khostavi chi mishe ?

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

حبیب که مشکلی نداشته و نداره............
کلا موسیقی چه مشکلی میتونه داشته باشه؟که انقدر باید برای مجوزش خون دل خورد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

بیشتر آهنگ های حبیب سیاسی هست چرا میگی سیاسی نخوونده
قتل نکرده اما ضد کشور بوده و حالا اومده زندگی میکنه میخواد مجوز هم بگیره
من نمیگم نگیره اتفاقن من بعضی آهنگ هاشو دوست دارم
امیدوارم موفق باشه
اما امیدوارم فرقی بین سیروان خسروی با حبیب قائل باشند.
سیروان که کاری نکرده اما ممنوع الفعالیت هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

hich farghi beyne sirvano habib nist.jofteshoon khanande va honarmand hastan,kare khalafi ham nakardan.khaheshan ba taasob sohbat nakonid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

خدا توبه پذیر است .. اونور خونده .. اشکالی نداره ... اگه هم این یک مشکل باشه ... یعنی این بنده خدا دیگه نباید مجوز بگیره ؟؟؟ پیامبر میگه : ((اگر کسی را شب هنگام در حال گناه دیدی ، سحر به آن چشم نگاهش مکن ، شاید او توبه کرده باشد و تو ندانی )) ایها کجا و اون سیرت اسلام و دین کجا... انسان ممکن الخطاست ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

واقعا که....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

آقا این حرفا چیه شما میزنید!
اگه موسیقى ایران طى این چند سال اخیر پیشرفتى کرده باشه اکثرشو مدیون سیروان خسروى هست که تونست سبک تازه اى رو وارد موسیقى پاپ کشور کنه و سازهاى سنتى ایرانى رو در موسیقى پاپ به کار ببره، اونوقت مسئولان ما میان این کاهارو میکنن..!واقعا که!!!
خواهشا این حکم رو هرچه زودتر لغو کنید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

در مورد مجوز نگرفتن سیروان نمی تونم قضاوت کنم چون به کاراش ایمان دارم .ولی در مورد حبیب خودتون رو بزارین جای مسول بدبخت.مجوز گرفتن حبیب همانا و انتقاد و اعتراز نسبت به اون مسول همانا.که اقا چرا به یه خواننده لس انجلسی مجوز دادین. اونم حبیب که سر بسته اهنگ سیاسیم خونده.فک نکم مسئول مربوطه جرات کنه و پا پیش بزاره واسه دادن مجوز به حبیب

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

man faghad mikhastam begam age ma ha k dam az honar mizanin aya in doroste ke begim hala habibi karesh tamume pas sirvan chi?!
age in jori bashe pas azadi honar kojast ?
chon faghad chand bar az dard del hame goft bayad injori beshe? va ma ono bezarim kenar?!
mosighi dar sokot miroyad
az hamey onay k honarao dost daran khahesh mikonam k az nazar shakhsi honar mandamono az in charkhe kharj nakonim(chon mosighi mesl goliy k baray harki 1 boey mide)
va har honar mand ham bayangar 1 hes va haliy
pas biyayd hade aghal onaro az ham joda nakonim

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

روزی روزگاری اهالی یه دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند, در روز موعود همه مردم برای مراسم دعا در محلی جمع شدند و تنها یک پسر بچه با خودش چتر آورده بود و این یعنی ایمان.
(پس هر گسی که به قدرت موسیقی ایمان دار به ازادی و رنگی بودن اون هم باور دار) اگه هر کس تونست بین زیبایی دو ساز در یک نت مشابه زشتی و کاستی پیدا کنه می تونه حبیب و سیروان رو از هم جدا کنه و این دو اجازه نده.
پس بیاید قدر هنر مندان خودمان رو خودمان حدقل حفظ کنیم چون مانند موسیقی هر هنرمندی رنگ و بوی خواص به خودش داره .
(چهار چیز است که قابل بازیابی نیست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس
از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپری شدن. )

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

خودتون و وجدانتون کی؟با صدای گرم حبیب خاطرات تلخ و شیرین نداره.بعد از اون کدوممون اولاد ÷یغمبریم... .. .ویا جایگاه ما کجاست که به این راحتی محکوم میکنیم مجازات میکنیم و...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود توضیخات مدیر کل دفتر موسیقی در لغو کنسرت ها و مجوز آلبوم حبیب | موسیقی ما