برنامه یاد بعضی نفرات
 
قطعه «حماقت» دانیال شهرتی همزمان با روز تولدش منتشر شد
قطعه «حماقت» دانیال شهرتی همزمان با روز تولدش منتشر شد
موسیقی ما - لیا شیرازی: دانیال شهرتی که نام او بیشتر به عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده بر روی لیبل‌های آلبوم‌های مختلف قرار می‌گیرد، سال گذشته با ارائه آلبوم «آموروسو» به جرگه خوانندگان پیوست و حال، او آلبوم دیگری را در مراحل انتهایی تولید دارد که شامل ۱۰ قطعه با ترانه‌هایی از بابک صحرایی، مینا نحیفی و مرجان زنگنه است. البته امین وجگانی و محمد سرمدی در کنار ملودی‌سازی، در این آلبوم ترانه‌هایی نیز دارند. ساخت دیگر ملودی‌ها و تنظیم تمامی قطعات را دانیال شهرتی انجام داده است. این اثر که هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده است دارای فضایی عاشقانه و احساسی است که در آن از سبک‌های موسیقی مانند رگه، شافل هاوس، هاوس و اسلو استفاده شده است. دانیال شهرتی در این آلبوم نیز مانند «آموروسو» از سازهای سنتی به صورت تلفیقی استفاده کرده است.

این خواننده و آهنگساز پس از انتشار قطعه آهنگ «کافه رادیو» که از طریق رادیو جوان منتشر شد، قطعات ظهر عطش (به مناسبت ماه محرم) و دختر بویر احمدی (فولکلر محلی) را ارائه داد.

همچنین از بین تازه‌ترین آثار ایشان می‌توان به قطعات «من از کجا بدونم»، «به دلم دل بده»، «حسرت» و «به کی بگم دلم تنگه» اشاره کرد که به جزء قطعه آخر که ترانه آن‌را نیز خواننده اثر سروده است، دیگر قطعات از بین سروده‌های مینا نحیفی انتخاب شده‌اند.

قطعه «بانو» با ترانه احمد یزدانی و آهنگسازی شهروز امیرخانی دیگر اثری‌ست که از دانیال شهرتی منتشر شده است. همچنین در قطعه «قرار» که سروده مینا نحیفی‌ست علیرضا جوادی با او همخوانی داشته است.

 «کنار ساحل» نیز قطعه بی‌کلامی برای پیانوست که آهنگسازی و نوازندگی ساز را در آن خود دانیال شهرتی انجام داده است.

در کنار این آثار، او مشغول ساخت و تکمیل قطعات به‌روزی برای خواننده‌های دیگر بوده است که به تازگی منتشر شده‌اند و از آن جمله می‌توان از قطعات «مرامت همین بود» و «هوای شب» با صدای شهروز امیرخانی، «دارم می‌رم» و «ستاره» با صدای علیرضا جوادی، «حلالت» مهران فهیمی، «هم‌قدم» همخوانی مهران فهیمی و شهنام شهابی، «سفر» امید بیگلری، «من از دنیا نمی‌ترسم» محمد سرمدی، «وقتی نیستی» فراز تاجیک، قطعات «سفر»، «تیک تیک ساعت»، «عاشقانه» محمد دیبا و «ترس» با صدای سمیرامیس نام برد.

این آهنگساز به تازگی قطعه دیگری را با نام «حماقت» به مناسبت روز تولدش منتشر کرده است که ترانه آن‌را مرجان زنگنه سروده و میثم مروستی و کریم قربانی از نوازندگان مطرحی هستند که در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند.

آهنگسازی و تنظیم این قطعه را نیز خود دانیال شهرتی انجام داده است که می‌توانید آن‌را در ادامه بشنوید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

عالیه.... ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا حرف نداشت....فوق العاده زیباااااا...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

به شدت عاااااااالی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «حماقت» دانیال شهرتی همزمان با روز تولدش منتشر شد | موسیقی ما