برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش تصویری از نشست خبری کنسرت رحیم شهریاری
عکس ها: سعید عبداللهی
گزارش تصویری از نشست خبری کنسرت رحیم شهریاری
موسیقی ما - نشست خبری رحیم شهریاری دوشنبه  ساعت ۱۱ با حضور غلام علمشاهی مدیر موسسه آوای نکیسا و تهیه کنندهٔ آلبوم جدید رحیم شهریاری و رسول ترابی تهیه کنندهٔ کنسرت رحیم شهریاری و اهالی مطبوعات و رسانهٔ برگزار شد.

رحیم شهریاری ضمن تشکر از اینکه اهالی مطبوعات اعلام کرد: 25 اسفند ماه سالن نمایشگاه بین‌المللی میلاد من و گروه آراز در ۲سانس به روی استیج خواهیم رفت. که تعدادی از نوازندگان ما برای کشور آذربایجان بوده و تعدادی تعدادی هم از آذری زبانهای کشور خودمان می‌باشند..

وی خاطرنشان کرد که کنسرت گروه آراز همچنان مثل گذشته بسیار شاد بوده که با قطعات آلبوم جدیدم اجرا خواهد شد

در ادامه رحیم شهریاری ضمن تشکر از آقایان غلام علمشاهی و رسول ترابی و شرکتهای معتبر و دیگر تهیه کنندگانی که تا به حال با او همراه بودن در پاسخ یکی‌ از خبرنگاران افزود که: متأسفانه در این عرصهٔ هنر تعدادی برنامه گذر چرب زبان و کلاه برداری وجود دارند که برای زحمات تمامی خوانندگان و نوازندگان ارزش قائل نیسته و نبوده.. و پس از اتمام کنسرت پول یا دستمزد هنرمندان رو نپرداخته و متواری می‌شوند.

او در ادامه و پاسخ به سوالات خبرنگار موسیقی‌ ما افزود: نه تنها اینجانب شکایت خود را توسط وکیل خود به معاونت هنری و دفتر موسیقی‌ اعلام داشتم بلکه تعداد زیاد از طلبکارن دیگر هم از این برنامه گذار به نام (م. الف) شرکت (پ. ه) شکایت خود را اعلام داشتند که به زودی توسط مراجع غذایی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

رحیم شهریاری توضیح داد که: متأسفانه هنرمندان موسیقی‌ و خوانندگان چرا نباید حمایت تبلیغاتی بشوند؟ و چرا نمی‌توانند بیلبورد تبلیغاتی خود را جهت حمایت از کنسرت در سطح شهر نصب کنند؟ و امیدوارم که اینگونه مشکلات به زودی حل شود و موسیقی‌ حمایت شود

در پایان رحیم شهریاری و رسول ترابی این کنسرت را یکی‌ از بهترین کنسرتهای سال نام برده که سوپرایز‌های ویژه را در هنگام اجرا اعلام خواهند کرد
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارش تصویری از نشست خبری کنسرت رحیم شهریاری | موسیقی ما