برنامه یاد بعضی نفرات
 
«نای و نی» به زودی منتشر می‌شود
بیژن بیژنی خبر داد:
«نای و نی» به زودی منتشر می‌شود
موسیقی ما- محمد عبداللهی: بیژن بیژنی از انتشار جدید‌ترین کتاب خود خبر داد و اعلام کرد که این کتاب در حال حاضر در دست انتشار بوده و تا چند روز دیگر به بازار می‌آید. این هنرمند در مورد کتاب خود گفت: کتاب یاد شده، «نای و نی» نام دارد و در حال حاضر در مرحله صحافی است و انشالله بعداز ایام محرم، منتشر و راهی بازار می‌شود.

این خواننده که عنوان یکی از بهترین هنرمندهای خطاطی را با خود یدک می‌کشد در ادامه گفت: این کتابف کتابی است نفیس و به اصطلاح گزیده‌ای از آثار خوشنویسی من که کارهای نمایشگاهی‌ام را در خود جای داده است. در واقع برگزیده‌ای است از کارهای خط نمایشگاهی من.

به گفته وی، نوشته‌های این کتاب در خصوص فرهنگ و هنر ایران زمین است که توسط انتشارات آبان، بعداز عاشورا و تاسوعای حسینی منتشر و به دست علاقه مندان خط و موسیقی می‌رسد.

وی که در آلبوم «کوچه» با اسماعیل واثقی همکاری خوبی را تجربه کرده است، ادامه داد: این همکاری در پروژه‌های دیگری نیز ادامه خواهد داشت که از آن جمله می‌توان به یک ساخت یک اثر ارکسترال اشاره کرد که با همکاری من و ایشان ساخته شده است. این قطعه یک قطعه بسیار جذاب و شنیدنی است که مطمئنا مرم آن را دوست خواهند داشت و به آن عکس العمل خوبی نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: یک کار مشترک بین من محمد جواد ضرابیان نیز در دست ساخت است که یک ماه دیگر ضبط آن را آغاز خواهیم کرد.. گفتنی است که ضبط این کار از یک سال پیش آغاز شده بوئد و به دلایلی از ادمه آن باز ماندیم.

بیژنی در ادامه یادآور شد: در این اثر ۸ تصنیف ارکسترال به آنگسازی جناب ضرابیان خواهم خواندو نام این اثر «حرفی دیگر» است و به زودی وپس از طی کردن مرحله ساخت، منتشر و راهی بازار موسیقی می‌شود.

از این هنرمند پیش از این آثاری همچون «ایران زمین»، «نهانخانه دل»، «سیب سرخ خورشید»، «گل به دامان»، «چهار فصل»، «آینه در آینه»، «بهار غم انگیز»، «برگ سبز» و... را شنیده‌ایم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آذر 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «نای و نی» به زودی منتشر می‌شود | موسیقی ما