برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک خواننده اگر اجرای زنده قوی و با تسلطی نداشته باشد خواننده نیست
یک گفت‌و‌گوی جنجالی با مهدی مدرس خواننده آلبوم «مدرس شمال» درباره چاووشی، فرزین، ناصر عبداللهی و....
یک خواننده اگر اجرای زنده قوی و با تسلطی نداشته باشد خواننده نیست
موسیقی ما - بهمن بابازاده: مهدی مدرس نامش خیلی سال پیش ورد زبان‌ها شد. از‌‌ همان کلیپ معروف برنامه «پشت صحنه» که به جرات می‌توان گفت یکی از پرستاره‌ترین کلیپ‌های موسیقی پاپ تا به حال بوده است.
مدرس با ویدئو‌ها و کارهای اینترنتی و از همه مهم‌تر رنگ صدای متفاوتش، خیلی زود در بین اهالی موسیقی چهره شد. او جزو معدود خواننده‌هایی است که بدون داشتن آلبوم مجاز سابقه کنسرت در جشنواره موسیقی را دارد و با حضورش در آلبوم «خاص» نشان داد که واقعا روز به روز استعداد و توانایی‌هایش بیش از پیش شده و روند رو به رشدی را پیش گرفته است.
انتشار اولین آلبوم این خواننده، «مدرس شمال»، بهترین بهانه‌ای بود که می‌شد با او درباره‌اش گپ زد.

  •  دور‌ترین ذهنیت از مهدی مدرس کلیپ معروف «پشت صحنه» است که همه شبکه‌های ماهواره‌ای آن زمان را تسخیر کرده و به شدت مورد توجه قرار گرفته بود. دوست دارم از آنجا شروع کنیم. از آن کلیپ که تو با محسن چاووشی و فرزاد فرزین و مهدی مقدم و امید عامری و یک خواننده دیگر کلی مخاطب پیدا کردید.
البته من قبل از آن کلیپ هم کار موسیقی می‌کردم و چندین و چند کار خوب داشتم. از جمله کار «نرو» که خیلی خوب هم جواب گرفت. تا رسیدیم به «پشت صحنه» که به نظرم یکی از موفق‌ترین ویدئوهای بعد از انقلاب بود. اصلا به نظرم هنوز هم تعداد زیادی از خواننده‌های این روزهای موسیقی ما تداوم حضور و شناسانده شدنشان را به‌‌ همان شبکه‌ها و موزیک ویدئوهایی بودند که آن زمان از شبکه‌هایی که آن زمان مجاز بود، مدیوناند. آن کلیپ و تجربه جمع شدن چند خواننده جوان‌پسند هم از‌‌ همان تجربه‌هایی بود که فکر نمی‌کنم دیگر تکرار شود.

  • قطعا تکرار نمی‌شود. چون خواننده‌های ما در این دوره حتی حاضر نیستند با هم عکس بگیرند. چه برسد به اینکه کلیپ مشترک داشته باشند!
آن اتفاق یک بار بود و فقط‌‌ همان یک بار تجربه شد و به قول شما قطعا تکرار نمی‌شود. بازتاب‌هایی که آن زمان دیدیم، خیلی وقت است که در قبال هیچ موسیقی و ویدئویی ندیده‌ام.

  • آن سایه در کلیپ محسن چاوشی بود؟
محسن اصلا سر ضبط آن کلیپ نیامد و آن سایه‌ای که پشت پرده دیده می‌شد و چاوشی می‌خواند، سایه برادر «امید عامری» بود و به هیچ وجه خود چاووشی نبود!

  • واقعا؟! تا به حال این ماجرا هیچ جا بازگو نشده بود!
بله ایشان سر آن لوکیشن اصلا حضور پیدا نکردند. بعد بچه‌ها هم تصمیم داشتند که بخشی را که ایشان خوانده بودند، اصلا حذف کنند. ولی چون زمان به اندازه کافی برای تدوین مجدد نبود، اجازه دادند که او در این کلیپ حضور داشته باشد و صدایش پخش شود!

  •  بحثی که همیشه حول و حوش تو و فرزاد فرزین می‌شود، این است که هیچ وقت ترفند «تقلید» را برای پیشرفت و بالا رفتن انتخاب نکردهای. خیلی از خوانندههای همین دوره اخیر بازار موسیقی کشور از طریق شبیه‌خوانی و تقلید از صدا و کاراک‌تر خواننده‌های بزرگ و معروف توانسته‌اند جایگاهی را برای خودشان کسب کنند.
یک بخش این ماجرا شاید این باشد که صدای ما شبیه کسی نیست. این یک لطف خدادادی است. بخش دیگر هم این است که در جایگاه یک خواننده یا یک آرتیست فقط صرف صدا تعیین‌کننده نیست. خیلی چیز‌ها باید دست در دست هم بدهند تا آن اتفاق ویژه بیفتد. البته این ماجرا را شاید نشود به موسیقی حال حاضر کشور تعمیم داد. چون موسیقی ما در این روز‌ها روند نزولی قابل توجهی را به خود گرفته و نمی‌شود در موردش زیاد جدی صحبت کرد. ما در حال یک سقوط آزاد هستیم و هیچ کس هم به فکر اهالی موسیقی نیست.

  • دلیل این سقوط از نظر تو چیست؟
هیچ همبستگی‌ای بین ما خواننده‌ها وجود ندارد. اولا هیچ صنف یا ارگانی را نداریم که از ما حمایت کند و سخنگوی همه خواننده‌های پاپ باشد.

  • متاسفانه هنرمندان این عرصه علاوه بر اینکه همبستگی ندارند، پشت سر هم یکدیگر چه صحبت‌ها که نمی‌کنند و از زمین خوردن همدیگر لذت هم می‌-برند.
حرفت را تائید می‌کنم. ولی داستان این است ما هیچ صنفی نداریم که از کلیت موسیقی در جامعه دفاع کند. مثل خانه سینما که همه هنرمندان این عرصه دور هم جمع شدند و این ارگان را به وجود آوردند. مثلا ما وقتی می‌خواهیم که یک کنسرت در ایران برگزار کنیم، از هرگونه تبلیغات محرومیم. هیچکس هم نیست که برود و حرف دل ما اهالی موسیقی را به گوش مسئولین برساند که مثلا اگر تبلیغاتی در کار نباشد، چطور می‌شود یک کنسرت برگزار کرد. یک زمانی باز هم امکان نصب بیلبوردهای تبلیغاتی و بنر بود که از آن طریق می‌شد برای یک برنامه برخی تبلیغات را داشت و سالن را پر کرد. ولی این ماجرا هم دیگر غیر قانونی اعلام شده تا باز هم معادله‌ها پیچیده‌تر شود. آلبوم ما منتشر می‌شود ولی ما پوس‌تر و استند نمی‌توانیم استفاده کنیم. آلبومی که دو سال در ارشاد گیر مجوز بوده و حالا با این همه مشکلات منتشر می‌شود، خوب بدون تبلیغات حتما زمین می‌خورد.

  • با این اوصاف دوست نداشتی همچنان یک خواننده غیر مجاز می‌ماندی؟ به هر حال در آن صورت هم کلیپ‌ات را داشتی و بدون هیچ دغدغه‌ای مجوز کار‌هایت را روی اینترنت منتشر می‌کردی.
سوالت را جواب نمی‌دهم! از‌‌ همان سوالهای خاص خودت است که خیلی‌ها را به دردسر انداخته...

  • پس کمی از شرایطی بگو که برای انتشار آلبومت مجبور شدی به آن‌ها را قبول کنی تا مجوز آلبومت صادر شود.
به من هر چیزی گفته شد، مو به مو آن‌ها را اجرا کردم. چون باید این اتفاق می‌افتاد. ولی از بعضی تبعیض‌ها دلخورم.

  • مثلا؟
آلبوم خواننده‌ای قبل از من در بازار موسیقی منتشر شد و کل تهران پر شد از بیلبوردهای تبلیغاتی آلبوم او. هیچ اتفاق خاصی هم برایش نیفتاد. به همین راحتی. ولی ما که همه مراحل قانونی را طی کرده‌ایم، از این ماجرا منع می‌شویم. دلیل‌اش چیست، من نمی‌دانم.

  • ولی در زمانی که یک خواننده غیر مجاز بودی، به لطف مسئولین مجوز اجرای جشنواره موسیقی به تو اعطا شد و تو در مهم‌ترین فستیوال موسیقی کشور کنسرت برگزار کردی. این نوعی تبعیض خاص در مورد تو نبود؟
من آن زمان مشکل‌ام حل شده بود. خیلی‌ها اعتقاد داشتند که من ماجرایی در پشت پرده داشتم. ولی من با قاطعیت این ماجرا را تکذیب می‌کنم. ماجرای اجرای صحنه‌ای و مجوز آلبوم کاملا با هم فرق دارد. حتی اتاق‌هایی که در دفتر موسیقی به این ماجرا رسیدگی می‌کنند هم فرق دارند. خیلی‌ها در همین اتاق‌ها شاهد دوندگی‌های من برای اخذ مجوز بوده و هستند. آن‌ها بهترین شاهدانی می‌توانند باشند که من چقدر برای این اتفاق تلاش کردم. پس قطعا چیزی در پشت پرده نبود. کاش آن روزهایی که من زود‌تر از کارمندان دفتر موسیقی در آن محل برای رفع مشکلات‌ام حاضر می‌شدم را هم می‌دیدی تا دیگر هیچ گاردی در برابر حرف‌های من نداشتی.

  • بعضی خواننده‌های داخلی نسبت به حضور و بازگشت برخی هنرمندان و خواننده‌های لس آنجلسی به کشور معترض بودند و این را نوعی تبعیض به حساب می‌آوردند. در این مورد نظرت چیست؟
به جرات من به تو می‌گویم که از لحاظ اجرای زنده خیلی از خواننده‌های داخلی نسبت به آن وری‌ها برتری دارند و به نظر من یک خواننده اگر اجرای زنده قوی و با تسلطی نداشته باشد خواننده نیست. بسیاری از همین دوستانی که شما گفتید به نظرم چندان اجرای زنده قوی‌ای ندارند و بها دادن به خواننده‌های داخلی به نظرم می‌تواند بیشتر در این زمینه تاثیر گذار باشد.

  • برای این ادعایت می‌توانی مثال هم بزنی؟
حتما. مثلا فرزاد فرزین، بابک جهانبخش و خیلی‌های دیگر

  • محسن چاوشی یا رضا صادقی چطور؟
ببین برخی صحبت‌ها همیشه باعث شده خود من دچار برخی سوء تفاهم‌ها شوم. مثلا بعضی‌ها اجازه کنسرت ندارند و تهیه کننده‌ها برایش برنامه نمی‌گذارند و از ترس اتفاقات و تبعات بعدی، از فلان خواننده دوری می‌کنند. مردم هم باور می‌کنند و دیگر به این فکر نمی‌کنند که آن آقای خواننده صدای اجرای زنده را ندارد. شخصیت استیج گردانی ندارد. اصلا نمی‌تواند زنده اجرا کند. هیچوقت این حرف و حدیث‌ها به صورت واقعی مطرح نمی‌شوند.

  • اگر قرار باشد یک خواننده را مثال بزنی که به نظر تو از همه لحاظ در ایران کامل و قوی می‌خواند َ، مثال‌ات چه کسی است؟
قطعا رضا صادقی.

  • خودت در کارت تا به حال که به اینجا رسیده‌ای و اولین آلبوم مجازت هم بالاخره در بازار موسیقی کشور منتشر شده، الگویی داشته‌ای؟
همیشه و در همه جا این را گفته‌ام که الگو من در کار ناصر عبداللهی بوده. او از لحاظ اخلاقی تک بود و قطعا دیگر مثل او نخواهد آمد. من از سال ۸۲ در کنسرت‌های این خواننده بودم و رفاقت داشتیم. اواخر عمرش من این حس را داشتم که او دیگر از ذهن مردم رفته بود. برنامه‌هایش خیلی کم شده بود. هیچکس دلیل این سانسور را نفهمید ولی خودش همیشه در اوج ماند. برای برنامه گرفتن به هر کاری متوسل نشد. ولی باز هم به این مسئله اعتقاد دارم که ما آدمهای خوبی نیستیم که به مرده پرست شدن، عادت کرده‌ایم.

  • آخرین برخوردی را که با او داشتی، یادت هست؟
بله در بندر بود و ایشان هم بسیار با روحیه و بشاش بودند. ولی آخرین چیزی که بین ما رد و بدل شد اس‌ام اسی بود که ناصر هم به من و هم به بسیاری از دوستان خود در یک روز و یک لحظه فرستاده بود: «هر وقت احساس کردی خیلی تنهایی، بدان من به یاد تو هستم. از طرف بهترین دوستت خدا...». این اس‌ام اس خیلی من را تکان داد. بعد هم که آن خبر تلخ را شنیدم حس بدی نسبت به زندگی پیدا کردم و...

  • چرا ماجرای فوت ناصر عبداللهی هیچوقت به درستی در رسانه‌ها منتشر نشد؟
واقعا من هم نمی‌دانم که چرا دوست من فوت کرد. هنوز هم برای من علامت سوال بزرگی است. هزاران روایت عنوان شد ولی هیچوقت هیچکدام از این صحبت‌ها تائید یا تکذیب نشد. شاید خانواده‌اش در این مورد بتوانند بهتر از هر کس دیگری صحبت کنند. بحث من عادت بد ماست که به مرده پرست بودن عادت کرده‌ایم.

  • خوب این اتفاقی است که هست و به این راحتی‌ها هم نمی‌شود فرهنگ‌اش را تغییر داد.
من حتی یک بار هم مرحوم روح الله داداشی را ندیده بودم. حتی عکس‌اش را هم اگر می‌دیدم قطعا ایشان را نمی‌شناختم. ولی آن اتفاق باعث شد همه ایران او را بشناسند. چرا بایداین طور باشد. زمانی که زنده است چرا کسی سراغش را نمی‌گیرد. یا چرا راه دور برویم. همین ناصر حجازی بزرگ. من با ایشان در زمانی که در دوبی بودند دیدار داشتم. آن مقطع دقیقا زمانی بود که ایشان در برخی تبلیغات و تیزر‌ها حضور داشتند و موج منفی و بدی در ایران علیه ایشان راه انداخته بودند. این جمله‌های من را حتما دوست دارم منعکس کنی. همه آن زمان، در حال تاختن به او بودند. ولی در زمان فوتشان ورق برگشت و همه دایه مهربان‌تر از مادر شدند. اینهاست که قلب آدم را به درد می‌آورد.

  • برویم سراغ آلبوم‌ات. اسم «مدرس شمال» از کجا آمد؟
مسیر محل تردد من در اتوبان مدرس است. این اتوبان همیشه پر ترافیک است. همیشه دوست داشتم که یک کار محیطی در مورد این اتوبان بخوانم. ایده خودم بود و فربد مدنی هم به من کمک کرد. اسم جالبی بود ولی خیلی دید من روی این اسم گسترده‌تر است. به نظرم بیشتر می‌شود روی این قضیه مانور داد.

  • چینش قطعات تو در آلبوم‌ات از کارهای تند و ریتمیک شروع شده و به کارهای آرام و به قولی اسلو رسیده. من با این نوع چینش همیشه مشکل داشته‌ام.
با توجه به اینکه همه چیز از پیش تعیین شده بود، این چینش را به شخصه دوست دارم. ولی خودم همیشه کارهای آرام را بیشتر از بقیه دوست داشته و دارم. «پرواز» یکی از بهترین انتخاب‌های من است.

  • اینکه قطعه‌ای که نام آلبومت را از آن انتخاب کرده بودی هم در انتهای چینش‌ات بود، کمی عجیب به نظر می‌رسد.
این اتفاق دلیل دارد. ما در دقیقه ۹۰ مجبور شدیم دو تراک از قطعات آلبوم را بیرون بگذاریم که همین باعث شد اینگونه به نظر بیاید.

  • چه اتفاقی باعث شد آن دو قطعه را از آلبوم بیرون بگذارید؟
دلایلی بالاخره باعث شد که نتوانیم این قطعات را در آلبوم بگنجانیم.

  • دلایل‌اش را نمی‌گویی؟
نه. بهتر است سکرت بماند. شاید خواستیم در آینده از آن‌ها استفاده کنیم.

  • بازتاب‌های آلبومت چگونه بوده؟
بد نیست. در نظرسنجی‌های مردمی جایگاه خوبی دارم. همین برای من کافی است.

  • من نمی‌توانم با خودم کنار بیایم که چه اتفاقی افتاد که قطعه «خوابم نمی‌بره» را در آلبوم خودت نگنجاندی و آنرا به آلبوم «خاص» واگذار کردی؟
ببین آلبوم خاص آلبومی بود که همه سعی کرده بودند بهترین آثارشان را در آن قرار دهند و من هم به خاطر همین تصمیم گرفتم آن را در این آلبوم عرضه کنم. البته من به شخصه انتظارات خیلی بیشتری از این آلبوم داشتم که نشد.

  • آلبوم جدیدت چه خبر؟
قطعا بهار سال بعد آن را وارد بازار خواهم کرد. چهارده ملودی ساخته‌ام که از بین آن‌ها انتخاب خواهم کرد. خیلی با سرعت کار می‌کنیم و امیدوارم آلبوم خوبی هم از آب در بیاید. این آلبوم را یک آلبوم دست گرمی از من به حساب بیاورید.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مهر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

چند تا نکته ی مهم:

1:من طرفداره محسن و رضا صادقی ام و به خاطر اسم این دو عزیز این مطلبو باز کردم و خوندم.
2:هزاران نفر مثل من طرفداره محسن و رضا هستند و فقط به خاطر اونا این مطلبو خوندن.
3:هزاران نفر به خاطر اسم فرزاد فرزین کنجکاو شدن و این مطلبو خوندن.
4:صد ها هزار نفر به خاطر اسم مرحوم ناصر عبدلهی عزیز کنجکاو شدن و این مطلبو خوندن.

این آقا هم که ماشاالله اسم این چهار بزرگوارو یکجا تو مطلب گذاشته .

قضاوت با شما...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

من قبلا گاهی آهنگ خالی گوش میکردم و از خواننده های داخلی ذهنیت بسیار بدی داشتم حتی حاضر نبودم بصورت اتفاقی هم چیزی ازشون گوش کنم اما با شنیدن صدایی که بعدا فهمیدم محسن چاوشی هست فهمیدم که هنوز یه کسی هست که نوع نگاه ها رو راجب به موسیقی پاپ داخلی عوض کنه به خواننده های دیگه من کاری ندارم اما قبل از صدای چاوشی,شخصیت طرف واسم خیلی مهمتره که خوشبختانه اقای چاوشی همیشه تلاش میکنه که خودش باشه و هزار رنگ نباشه..اون کاره خودشو میکنه بقیش دیگه با مردمه که نظرشون چی باشه...مطمئن باشید اگه کارهای محسن چاوشی و شخصیت ایشون مورد قبوله مردم نبود با هزار کار تبلیغاتی هم نمیشه کسی نمیتونه خودشو به مردم تحمیل کنه...مشک آنست که ببوید. نه آنکه عطار بگوید امیدوارم نظر یک شنونده معمولی رو توی سایت بزارید با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

محسن چاووشی از جنس فرهاد مهرداد و ناصر عبدالهی و فریدون فروغیست.
محسن چاووشی با تمام حاشیه هایش و تمام بدخواهانی که دوروبرش هستند بازهم کار خودش را میکند.
محسن خودش را پیدا کرده و آهنگ های خودرا می خواند بدون هیچ تقلیدی.
در طول تاریخ خواننده هایی مثل مدرس زیاد بودند که آمدندو خیلی زود فراموش شدند.
اما محسن چاووشی صدایی ماندگار است

محسن چاووشی صدای آینده ی ایرانیان است.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

از موسیقی ما با تیتری که زده تعجب می کنم!!!!!
:

محسن چاووشی فقط یک سایه بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

کسایی که فقط تیتر رو خوندن بهتره کل مطلب رو بخونن
مهدی عزیز هیچ توهینی به خواننده های دیگه نکرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

آقای بابازاده چرا توی همه ی مصاحبه هاتون در مورد چاووشی سوال چالشی می پرسید تا جنجال کنید؟؟؟
اگر موفق به جنجال بشید رو کاری ندارم اما اگه موفق نشید مثل سوالاتون توی این گفتگو واثعا مضحک میشه.
سعی کنید مصاحبه های خوب داشته باشید نه زرد
سری به آرشیو موسیقی ما یا موسیقی ایرانیان بزنید مصاحبه های سیار خوبی می بینید شاید کمکتون کنه
با نهایت احترام

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

"اگر قرار باشد یک خواننده را مثال بزنی که به نظر تو از همه لحاظ در ایران کامل و قوی می‌خواند َ، مثال‌ات چه کسی است؟

قطعا رضا صادقی"

زنده باد یگانه سلطان موسیقی -تواضع و انسانیت ایران رضا صادقی
عاااااااااااااااااااااااشقتیم سلطان
همین...
واسه ی مهدی عزیز هم آرزوی موفقیت هر چه بیشتر رو دارم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

احسااااااااااااااااااااااااااااااان خواجه امیری

اجرای زنده ضبط شده کنسرت همیشه عالی اجرا کرده

قربونش برم الهی که واقعا یه دونس اونم واسه نمونس

احسان جونم عااااااااااااااااااشقتم افتضاح

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

فدای رضا صادقی بشم من که تک تکه............

مرسی مهدی مدرس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

ببین کیا دارن راجبه سلطان چاوشی حرف میزنن... ااای خدا
حیف که گفتن تو سایت توهین نکنید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

اگر قرار باشد یک خواننده را مثال بزنی که به نظر تو از همه لحاظ در ایران کامل و قوی می‌خواند َ، مثال‌ات چه کسی است؟
قطعا رضا صادقی
آقای مدرس مطمئن باشید بهترین و شایسته ترین خواننده رو عنوان کردید . ممنونم . من طرفدار و هوادار آقای صادقی براتون آرزوی بهترینهارو دارم .
ممنون از گزارش خوبتون . ممنون موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

من بعنوان یک شنونده حرفه ای بیطرف از کیفیت بسیار پایین ضبط آلبوم شما شوکه شدم . اگر دوستان توجه نمایند صدای noise مانندی را در زمینه تمام تراک ها میتوان سمع نمود ، که بنظر میرسد عمدا به خاطر پوشش برخی کاستی ها ایجاد شده ، اگر نه که ارایه اولین آلبوم با چنین کیفیت نازلی را توهین به دوستداران موسیقی میدانم . با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

حالا دیگه هرکسی به خودش جرات میده راجع به محسن چاوشی نظر بده و تخریبش کنه. واقعا برای مهدی مدرس و سایت موسیقی ما متاسفم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

اهنگ شماره یکش که اسم البومشم بودو از بس شعرو تنظیم و ملودیش ضایس که نمیشه گوش کنی اونوقت میاد راجعبه سلطان نظر میده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

هر بنی بشری میاد یه تیکه به چاوشی میندازه میره پی کارش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

اینجا صحبتاش باحاله در مورد * محسن چاوشی چطور؟

ببین برخی صحبت‌ها همیشه باعث شده خود من دچار برخی سوء تفاهم‌ها شوم. مثلا بعضی‌ها اجازه کنسرت ندارند و تهیه کننده‌ها برایش برنامه نمی‌گذارند و از ترس اتفاقات و تبعات بعدی، از فلان خواننده دوری می‌کنند. مردم هم باور می‌کنند و دیگر به این فکر نمی‌کنند که آن آقای خواننده صدای اجرای زنده را ندارد. شخصیت استیج گردانی ندارد. اصلا نمی‌تواند زنده اجرا کند. هیچوقت این حرف و حدیث‌ها به صورت واقعی مطرح نمی‌شوند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

قطعا رضا صادقی کامل وقوی میخواند این چیزیه که اکثرا بهش رسیدن ارزویه موفقیت برایه اقایه مدرس وهمه خواننده هایه عزیز رو دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

* اگر قرار باشد یک خواننده را مثال بزنی که به نظر تو از همه لحاظ در ایران کامل و قوی می‌خواند َ، مثال‌ات چه کسی است؟

قطعا رضا صادقی...

قطعا رضا صادقی...

قطعا رضا صادقی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

اقای مدرس اقای چاووشی 10تا هوادار داشته باشه تو فقط یک هوادار داری .میدونی چاووشی با اینکه کنسرت نگذاشته تو و تمام خواننده ها اگر جمع بشن نصف هوادارهای چاووشی نمیشن ... هیچوقت نمیتونی محبوبیت محسن چاووشی را داشته باشی توی این چند سال کدام البومت صدر بوده همین پشت صحنه اگر محسن چاووشی نبود زیاد معروف نمیشد خودت تا حالا فکر کردی که چرا محسن چاووشی اینقدر هوادار داره همین موسیقی ما با هرکی صبحت میکنه بخاطر اینکه این سایت پر طرفدار بشه نامی از محسن چاووشی میاره حالا چه به خوب وچه به بد خواهش میکنم موسیقی ما لطف کن این نظر را ثبت کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

موزیک ما
خواهشمندم
با
رضا صادقی
روزبه بمانی
حمید عسگری
سعید شهروز
مهدی یراحی مصاحبه کنید
و لطفآ تاریخ ریلیز البوم بهنام صفوی علی لهراسبی وعلی اصحابی رو بنویسد
I love you Music e ma

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

خواننده ای مثل  ... و ... میان از چاووشی تعریف میکنن ، اونوقت این آقا که من تازه برای اولین بار اسمشو شنیدم میان از محسن چاووشی بد میگن ! جدا خنده داره ... قصه ی استفاده از نام چاووشی برای مطرح کردن افراد یکم نخ نما شده دیگه فک کنم ... :) شیطنت آقای بابازه زاده هم کاملا معلومه ! من نمیدونم ایشون چه مشکلی با چاووشی دارن ... مگه قرار به رو بودن نبود ؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟!!!! امیدوارم تایید کنید نظرمو !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

این آقا مهدی همه چی تمومه صدا تیپ من که خیلی دوسش دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

سلام اقای مدرس چند وقت خیلی کار میده بیرون بعد دیگه خبری از ایشون نمیشه ولی بعد از یه مدت دوباره دست پر برمیگرده و البته کاراشون هم زیبا و دلنشین است

ولی برای من هیچکس جای بنیامین را نمیگیره واقعا با احساسه

دوستدار شما فاطمه از اهواز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

سلام.فقط می تونم بگم خدا رو شکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

چه لزومی داره از خواننده های دیگه حرف بزنین.
خوشم نمیاد از دوپهلو حرف زدن.
بازم قراره یه غیر حرفه ای رو بکشن بالا

به این میگن مصاحبه هدف دار

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

اخه این اقا خودش تو ایران موزیک کلیپ میداد ..حالا اومده داره موسیقی تحلیل میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

ای بی انصاف! اگر حضور محسن چاوشی در آن کلیپ نبود که دیگر اینقدر دیدیه نمی شد و شماها در "سایه"ی آن به شهرت نمی رسیدید! نمک خوردن و نمکدان شکستن! یک خبر: به کوری چشم حسودان و بخیلان به زودی کنسرت با شکوه محسن چاوشی برگزار خواهد شد تا دیگر ... همین یک بهانه را هم برای اهانت به بهترین و محبوب ترین خواننده ی پس از انقلاب نداشته باشند!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

حقیقتا راهکار غیر اخلاقی ست که با اهانت به بزرگان سعی کنیم خودمان را بزرگ کنیم!
نمونه اش اهانت های فراستی به اصغر فرهادی و حالا این جوان به محسن چاوشی!

sa
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

چرا هرکی میخواد اسمش سر زبونا بیوفته یه چیزی در مورد چاوشی میگه؟
چون......................................... .!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

"مثلا بعضی‌ها اجازه کنسرت ندارند و تهیه کننده‌ها برایش برنامه نمی‌گذارند و از ترس اتفاقات و تبعات بعدی، از فلان خواننده دوری می‌کنند. مردم هم باور می‌کنند و دیگر به این فکر نمی‌کنند که آن آقای خواننده صدای اجرای زنده را ندارد. شخصیت استیج گردانی ندارد. اصلا نمی‌تواند زنده اجرا کند. هیچوقت این حرف و حدیث‌ها به صورت واقعی مطرح نمی‌شوند."

فکر کنم همه فهمیده باشین منظورش کیه... دیگه ایشون (مهدی مدرس) از نزدیک کار این آقا رو دیده این رو میگه نه من! هرچند که خیلی وقته میخوام اینو بگم اما امان از تعصب بی جا که هواداراش نمیخوان اینو قبول کنن

موفق باشی آقای مدرس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

بالاخره فهمیدم چرا اسم آلبومت مدرس شماله،تجربه جالبی بود.
مهدی جان امیدوارم موفق باشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

واقعا من نمی دونم ایشون از موسیقی چی می خوان  ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

تنها آلبوم سنتوری و تراک حیرت انگیز سنگ صبور که سالها پیر و جوان با آن روز خود را شب میکنند، می ارزد به کل آلبومهای  ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

همین بالای سایت سمت چپ، پلی رو بزن. اگه تونستی یه تراک در حد چاوشی بدی بیرون دیگه حرف نمی زنم. چاوشی افتخار مردم ایران.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

واسم جالبه ، با این که ازش پرسیدید :

متاسفانه هنرمندان این عرصه علاوه بر اینکه همبستگی ندارند، پشت سر هم یکدیگر چه صحبت‌ها که نمی‌کنند و از زمین خوردن همدیگر لذت هم می‌-برند.

علنآ تو ادامه حرفاش چه توهینی به محسن چاوشی کرد

واقعآ متآسفم

واسه خودم .. که این ، یکی از هنرمندای کشورمه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

ایول......مرسی از این مصاحبه
مهدی مدرس بهترییییییییییینننننننننننننننننه...........................
ولی ظاهرا دلش خیلی پره...:(
ایشالا واسه کارای بعدی انقد اذیت نشی
من نمیدونم چرا باید به هچین خواننده ای رو که هیچ جای کارش ایراد نداشته و نداره رو انقد سختی بدن که این جوری بگه....:(
به هر حال 1000 بار برات ارزوی موفقیت میکنیم مهدی جان
صدات محشره...............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

آقای مدرس مصاحبه جالبی بود
به شخصیت واقعی شما پی بردیم...
راستی موزیک ما ،دلیل اینکه مصاحبه رو از صفحه اصلی برداشتین چی بود؟؟؟؟!!!!
درود بر شرف محسن چاوشی که سکوت پیشه کرده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

همه میدونن که اجرای کنسرت فرزاد فرزین در ایران بهترینه و حرف اول رو میزنه. آلبوم شانس هم که حرفی برای گفتن نذاشت. منتظر آلبوم شلیک باشید...
من اهل این مسخره بازی ها نیستم که بگم استاد یا سلطان ولی میگم
فرزاد فرزین در ایران بهترینه.
زنده باااااد فرزاد فرزین.
فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین / فرزاد فرزین /

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

ان شاا... به یاری خدا به همین زودی ها بزرگترین و با شکوهترین کنسرت تاریخ ایران برگزار میشه و روی تمام منتقدین سلطان سیاه میشه خوب خدا خنده داره این همه خواننده با این صداهای ضعیف و مریض میان کنسرت میدن اونوقت سلطان با این قدرت و تسلط ماورایی در خواندن و این همه تاییدیه از خوانندگان بزرگ چه مشکلی میتونه برای زنده خوندن داشته باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

این سایت خیلی از نظرات طرفداران چاوشی رو نشون نمیده. واقعا برای موسیقی ما متاسفم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

آره قبول، چاوشی نمی تونه زنده بخونه و با کامپیوتر!!صدا از خودش در میاره!
شما هم لطف کن فقط 30 ثانیه یه چیزی با کامپیوتر!!تولید کن که بشه گوش داد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

کسی که می خواد با تخریب بقیه بره جلو، نره جلو.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

مگه چاوشی چه بدی به تو کرده ؟؟؟؟

تو هنوز 2 ماه نشده اسم در کردی ، انقد مغرور شدی !!

ولی همه شاهد باشید . زمان همه چیزو نشون میده

gts
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

تو کل دنیا وقتی مسابقه خوانندگی برگذار میشه شرکت کننده ها اولین تجربه خوانندگی شونو با اجرا روی استیج شروع میکنن ولی جالبه که تو ایران خواننده مثلا محبوب تا حالا کنسرت نذاشته!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

با تمام احترامی که برای رضا صادقی قائلم اما بهترین خواننده ی ایران محسن چاووشی هست
بعد از محسن هم حمید حامی از همه قوی تر و حرفه ای تر می خونه.

بعد میشه گفت رضا صادقی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

mehdi modares harfe hagho mizani . man ke vaghean hal kardam chon harfe dele man bood

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

طر فدارای محسن چاووشی تایید کنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

مهدی مدرس توهینی به کسی نکرد...فقط حرف حق رو زد هر چند معلومه که برای طرفداران که تشنه یک کنسرت اند خوب قبول کردنش سخته ولی این دلیل نمیشه که به بیاین اینجا و به ایشون توهین کنین
مهدی مدرس نه تازه کتره نه غیر حرفه ای و طرفدارای خودشم داره
نیازی هم نداره که با اوردن اسم چاووشی خودش رو به دیگران بشناسونه چون اگه این قصدو داشت قطعا ازش تعریف میکرد نه انتقاد..!!!!!
امیدوارم این نظر رو تایید کنین
و بگین چه دلیلی داشت که این مصاحبه رو از رو صفحه اصلی سایت برداشتین..؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

میکروفن از دست کی افتاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
واااااااااااااااااااااای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

باشه قبول میکنیم چاووشی اصلا قدرت این را نداره که کنسرت بگذاره ولی چرا از تمام خواننده های داخل ایران معروفتر و هرسال البومهایش اول میشه حتی اگر حرف مدرس درست باشه وچاووشی نمیتونه کنسرت بگذاره وکسی که نمیتونه کنسرت بگذاره نمیشه گفت به اش خواننده ولی چرا هیچوقت البوم مدرس اول نیست ولی البومهای محسن چاووشی سه سال پشت سر هم اول است وتوی تمام نظر سنجی ها همیشه اول است و مدرس از اخر همیشه اول فقط بخاطر اینکه محسن چاووشی خدا دوستش داره و مغرور نیست وهر کی هم فروتن است خدا اورا بالا میبره ... بابازاده هم بخاطر اینکه معروف بشه با هر خوانندی صبحت میکنه اسم محسن چاووشی را میاره اینم یک دلیل از معروف بودن بیش از اندازه چاووشی است با یگانه صبحت میشه اسم چاووشی میاد با مدرس صبحت میشه اسم چاووشی میاد بیشتر بخاطرا ین است که هوادارهای چاووشی بیاین نظر بدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

واقعا متاسفم برای هواداران آقای چاوشی که اینقدر تعصبات الکی دارن و نمیتونن حرف حقو قبول کنن مهدی حرفاشو با صداقت زد وشما هم نشون دادین چه جور آدمایی هستین حیف صدای آقای چاوشی که همچین هواداریی داره شخصیت خودتونو بردین زیر سوال چرا قبول کردن حقیقت انقدر براتون دشواره؟قابل توجه اونایی که میگن طرفدارای آقای مدرس کمن آدمای خاص همیشه طرفدارای خاص دارن وانسانای خاص هم خیلی کم پیدا میشن تن صدای مهدی اونقدر عالیه که همه به اون قبطه میخورن نه مث خیلی از کارای خواننده های دیگه که بعداز چند بار گوش دادن کاراشون خسته کننده میشه من هنوز اولین آلبوم مهدی رو روزی چند بار گوش میدم و هربار بیشتر از قبل لذت میبرم مهدی جان ما هوادارات همیشه پشتتیم وبرات آرزوی موفقیت های روز افزون میکنیم
خواهش میکنم این پیامو درج کنین و اگه هم این کارو نکنید چیزی از ارزش های مهدی عزیز کم نمیشه چون شما هر پیامی رو که به مذاق خودتون خوش میاد ثبت میکنید ماهم جواب هواداری آقای چاووشی رو توی سایت خود ایشون میدیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

چند تا نکته ی مهم:

1:من طرفداره محسن و رضا صادقی ام و به خاطر اسم این دو عزیز این مطلبو باز کردم و خوندم.
2:هزاران نفر مثل من طرفداره محسن و رضا هستند و فقط به خاطر اونا این مطلبو خوندن.
3:هزاران نفر به خاطر اسم فرزاد فرزین کنجکاو شدن و این مطلبو خوندن.
4:صد ها هزار نفر به خاطر اسم مرحوم ناصر عبدلهی عزیز کنجکاو شدن و این مطلبو خوندن.

این آقا هم که ماشاالله اسم این چهار بزرگوارو یکجا تو مطلب گذاشته .

قضاوت با شما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

اگه قرار باشه از یک خواننده حمایت کنی چرا از مهدی مدرس حمایت می کنی ؟ این همه خواننده !! تازه اگه طرفدار کسی هستید چرا به طرفداران دیگر خواننده ها بی احترامی می کنید . من می گم شما آهنگای خواننده خودتونو گوش کنید ما هم صدای محسن چاوشی عزیز رو گوش میدیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

واقعا برای هممون متاسفم که یک بی مقدار ناصر عبداللهی رو با ...مقایسه می کنه. ناصر یکی بود و یکی می ماند. چاووشی هم یکی هست و یک می ماند و یکی خواهد ماند. حالا همه شدن کارشناس و نظر تخصصی میدن.اصلا شما می دونی ناصر کی بود....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

اگه منظورتون از خانم فروزان من بودم؟؟؟..من توهینی به کسی نکردم..................چون خودم هم بعضی اهنگ های محسن چاوشی رو گوش میدم و دوست دارم
ولی قابل توجه کسانی که نه مهدی مدرس رو میشناسن نه صداشو شنیدن توصیه میکنم یه بار صدای این خواننده رو بشنون بعد در موردش نظر بدن..........معروف بودن دلیل به برتری نمیشه چون اگه قرار بود معروفیت رو ملاک قرار بدیم خوب فکر کنم ساسی مانکن از همه معروف تر باشه....!!!!!!!
درسه مهدی مدرس به اندازه چاووشی معروف نیست ولی این دلیل نمیشه که کسی نباشه که ازش حمایت کنه..........چون صدای مدرس وااقعا از صدای چاووشی دلنشین تر و زیبا تره.........
به قول دوست عزیزمون ناصر عبدالهی دوم.........البته نه به صورت تقلید.........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

ببین آقای به ظاهر خواننده اگر منظورت اینکه صدای تو از محسن بهتره باید بگم سخت در اشتباهی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

سیروان عزیز فکر کنم تاحالا اصلا صدای مهدی رو نشنیدی فقط یه بار کار پرواز یا دوسم نداری یا روزای سرد رو گوش بده اونوقت میفهمی چرا ما اینقدر ازش حمایت میکنیم و عاشق صداشیم کی همچین صدای مردونه ای داره؟ ازکساین هم که میان و به ناحق اینجا از مهدی بد میگن خواهش میکنم یه بار دیگه مصاحبه رو بخونن مهدی به هیچکس توهینی نکرده و این از خصوصیت های نابجای بعضی از ما پارسی هاس که انتقاد پذیر نیستیم و فکر میکنم کسانی که تا حالا اصلا صدای مهدی رو نشنیدن حق ندارن درباره ی این خواننده نظر بدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

خانم  ... به نظر شما منظور آقای مدرس از اینکه می گن یک خواننده اگر اجرای زنده و قوی نداشته باشه چیه؟ یا وقتی میگن قرار بود صدای محسن از تراک پشت صحنه حذف بشه ما باید چه برداشتی کنیم... همه می دونیم که محسن بیشترین سهم رو در موفقیت اون تراک داشت. من 13 ساله دارم موسیقی می خونم نمی گم زیاد اما از موسیقی یه کمی بیشتر از مردم عادی میفهمم. من اگه می گم سطح کارهای محسن چاووشی خیلی بالاتر از بقیست از سر احساسات و تعصب نمی گم از علم و تجربه ای که تو این مدت کسب کردم می گم . خوش بین ترین آدم هم با یک بار خوندن این مصاحبه می فهمه که چه توهینی به محسن شده و کاملا مشخصه که برای معروف تر شدن از چهار خواننده ی برتر کشور صحبت شده. به هر حال من از همه ی طرفدارای محسن عزیز می خوام که مثل خود محسن در برابر این بی حرمتی ها سکوت کنیم و به کسی بی حرمتی نکنیم. کسانی که باید محسن را بشناسند می شناسند بگذارید بقیه در ناآگاهیه خود بمانند. رفیق روزهای خوب رفیق خوب روزهاست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

محسن چاوشی سلطان است ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

خانم سوزان عزیز اگر دلنشین تر بود چرا چاووشی همیشه اول است ولی اسم مدرس چه موقع دیدی اول شده در مورد دلنشین تر بودن صدای مدرس از نظرتو زیبا است ولی از نظر تمام هواداران چاووشی تعریفی نداره فقط صدای محسن چاووشی دلنشین تر است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

از نوع جواب دادن مدرس لذت بردم . چون مثل بعضی ها قلمبه حرف نزد و مثل یه آدم معمولی بود سبک حرف زدنش . بدون استفاده از الفاظ اجغ وجغ. مرسی به او. آلبوم خاص آلبوم خاصی نبود و ضعیف بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

بهتره کمی درمورد مهدی مدرس تحقیق کنی! مهدی مدرس همیشه گفته که هیچکسی مثل ناصر ابداللهی نمیشه!
در ضمن! مثل اینکه همه ی عالم و آدم با مهدی مدرس لج کردن! از مدتها پیش تا اسم مهدی میومد همتون تو نظرات چرت و پرت می‌نویسین! حتی وقتی که گزارش کنسرتش رو توی سایت های دیگه گذاشته بودن همه شروع کردن گفتن چرا کنسرت فلان خواننده رو نزاشتین و کنسرت مهدی مدرس رو گذاشتین! و خیلی راحت بخاطر استباه مدریت سایت به مهدی توهین کردین! توی این مصاحبه هم به نظر من اشکال اصلی از نوشته ی تیتر بوده! اینکه مهدی گفت: قرار بود تراکش از موزیک حذف بشه حرف خود مهدی نبوده! بلکه حرف کسایی بوده که تصمیمات این موزیک رو میگرفتن یا اینکه گفت محسن چاووشی فقط یه سایه بود
شما موزیک ویدئوی این آهنگ رو دیدین؟! به نظر شما این کار محسن چاووشی درست بود که برای ضبط موزیک ویدئو نیومد و مجبور شدن سایه ی یک نفر دیگه رو جای محسن چاووشی بزارن؟
لطفا یه طرفه به قاضی نرین
از مدیریت سایت ممنون میشم اگر این نظر رو تایید کنن، بالاخره سوء تفاهمی وجود داره که باید برطرف بشه! درست نیست که ما هم مثل خواننده هایی که طرفدارشون هستیم با هم متحد نباشیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

من اهل خوزستانم اما به یک دلیل صدای کسی رو گوش میکنم که طرف اصلا بهش بیاد خواننده باشه یعنی به جرات میتونم بگم از هر 1000000 خواننده پاپ امروزی که بصورت اپیدمی در اومده و هر کی یه میکروفن دستش گرفته شده خواننده یکی مثله آقای محسن چاوشی پیدا میشه.هم شخصیتش,تیپش و چهرش به خوانندگی میاد در ضمن به نظر من آگاهی خوبی نسبت به سلیقه شنونده بخصوص شنونده های معمولی مثله من داره..چون ممکنه طرفداراش به خاطر اسمش اهنگش رو کوش کنن ام مثله من که شنونده معمولی هستیم اگه تفاوتی بین چاوشی و دیگران احساس نکنیم همون چیزی گوش نکنیم بهتره...چاوشی یه خواننده مرد..ضمنا حتما اهنگ های چاوشی تونسته طرفداراشو راضی کنه که به اهنگهای پاپ دیگران علاقه ای ندارن..دوست داشتن که زوری نیست.طرفدارای دیگر خواننده ها هم به همون آهنگها گوش کنن وقتشونم واسه طرفدارای چاوشی که بهشون بگن اقا بیا اهنگهای این خواننده رو گوش کن تلف نکنن....با تشکر از این سایت که نظرات متفاوت رو هم پخش میکنه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

ما هم از این به بعد فقط سکوت می کنیم.
مثل محسن که سالهاست همه ی این حرف و حدیث هارا می شنود و سکوت کرده.
محسن با آهنگ هایش جواب همه را می دهد و لازم نیست ما هم مثل بقیه بی حیا باشیم .
ما از جنس محسنیم و حرمت هنرمندان را نگه می داریم.

رفیق روزهای خوب رفیق خوب روزهاست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

اخی توهم بگی بازم محسن همون خواننده ی یکه ما میمونه فقط تو خراب میشی،همین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

دلم میسوزه از این که با شش میلیون خواننده مشوی بون صدا بدون شعر خوب و غیره با ارزو اکادمیک شدن موسیقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

مهدی جون عاشقتم.حنجره طلایی تویی.مصاحبه خیلی جالب بود و خوبیش این بود که صادقانه حرفاتو زدی.بابا ایول به این صداقت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

ببین دوست عزیز قشنگی آهنگ به اینه که خواننده ها همدیگرو بزرگ کنن نه اینکه یکی اینجوری بزرگ کنه و یکی اینجوری جواب بده.دمتون گرم دیگه به قول یکی از دوستامون که نظر داده بود :
"بده آدم با یه سایه بزرگ بشه و سایه رو انکار کنه"

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

با سلام بیایید به موسیقی داخل کشورمون واقعه بینانه نگاه کنیم طوری که متوجه بشیم این موسیقی رو چه شخصیتایی نگه داشتند و مردم شب وبا گوش دادن به اهنگای اونا صبح کردن من از اقای مدرس سوال دارم ایا اهنگ لنگه کفش محسن چاووشی قدیمی میشه؟ایا اهنگ بجه ها اهوازش از یادها میره ؟اهنگ هایی مثل عروس قصه ویا یک شاخه نیلوفر بذری به جز عشق واقعی و تودل ما جونا کاشت ویا همینطور اقایان رضا صادقی ومحسن یگانه که واقعا این سه نفرن که دارن موسیقی داخل کشور ما رو میگردونن وگرنه این ها نبودند وای به حال ما و موسیقی .وحالا چرا محسن خان نمیخونه برگردیم به شخصیت خاصش به تواضعش به احساسات وانزوایی که داره ومن مطمئنم به زودی زود محسن مقابل هوادارانش اجرا میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

آخه من نمیفهمم این یارو چی فکر کرده میاد راجع به محسن چاوشی حرف میزنه......به کوری چشم همشون آلبوم حریص محسن چاوشی هنوز پرفروش ترین آلبوم سالهای 89 و 90 ه....این آلبوم فقط تو دو هفته ی اول 4 میلیون و 800 هزارتا فروخت.....گوش شیطون کر تا آخر امسال هم تو مرکز همایش های برج میلاد اولین کنسرتشو میزاره تا این خواننده های تازه بالا اومده بفهمن هرچقدر هم بالا بیان باز هم زیر محسن چاوشی هستن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

محسن چاووشی چیه که بخواد بالای سر مهدی مدرس باشه اخه...!!!!
مهدی مدرس حد اقل با صدای خودش میخونه...از اول هم صداش همین بوده و هست تو اجرای زنده هم کارش عالیه ..یادم نمیاد که تو اجراهاش محسن چاووشی نقشی داشته باشه....ولی نمیدونم چرا چاووشی یهو صداش از این رو به این رو شد!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

man nemidoonam chera in tarafdaraye mohsen chavoshi faghat too site musighie ma hastano ma hich jaye dge nemibinimeshoon , in kamelan vazehe ke EHSAN KHAJE AMIRI por tarafdar tarin , herfeyi tarin , mahboobtarin , ba shakhsiat tarin , va az harchizi ke fek konid TARINESH too irane va kharej az irane.aslan tasavvor nakonid ke kasi hatta 1darsad az ehsan behtar bashe , faghat kafie ke adam 1 zare savade moosighi dashte bashe ta ino dark kone.kheili sadas vaghan...
vase kasiayi ke ino motevajjeh nashodan ta hala moteassefam...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

خوبه گفته سر ضبط نبوده ببین حسادت به چاوشی چه میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

من تو نوع صدا بحث نمیکنم چون تو تخصصم نیست ولی آهنگهای چاووشی رو ترجیح میدم به مدرس. احساس میکنم مدرس اگه چیزی هم تو دلش بوده باشه ناخواسته مصاحبش به این سمت برده شده. ولی نوع طرفداری و حرف زدن بعضی از دوستان طرفدار چاووشی هم جالب و منطقی نیست بیشتر حالت احساسی و توهین داره بخصوص آقای سیروان. به نظر منم با اینکه چاووشی رو بیشتر گوش میدم ولی سطح کاری احسان خواجه امیری از همه بالاتره از همه نظر.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک خواننده اگر اجرای زنده قوی و با تسلطی نداشته باشد خواننده نیست | موسیقی ما