برنامه یاد بعضی نفرات
 
جلال ذوالفنون برای شمس می‌نوازند
هفتم مهر در شهر خوی
جلال ذوالفنون برای شمس می‌نوازند

موسیقی ما- لی لا رضایی: جلال ذوالفنون به زودی راهی شهر خوی می‌شود تا برای نزدیک‌ترین یار حضرت مولانا اشعار او را بداهه نوازی کند.


این نوازنده چیره دست در این باره به موسیقی ما گفت: این برنامه مصادف با پنجشنبه ۷ مهرماه در شهرستان خوی برگزار خواهد شد و در آن از دوستان نوازنده شهرستانی بهره‌مند خواهم شد.

 
وی ادامه داد: از آنجایی که چندی پیش مطرح شده که شمس در خوی مقبره دارد، این مراسم را به این منظور تدارک دیده‌اند تا به کمک اشعار حضرت مولانا به نواختن موسیقی برای یاد دیرینه‌اش، شمس بپردازیم.


ذوالفنون در ادامه سخنان خود گفت: این کنسرت به مدت یک شب بوده و به صورت بداهه برگزار می‌شود. از آنجایی که من به همراه دوستان شهرستانی گاهی به اجرای کنسرت در شهرستان‌ها اقدام می‌کنیم، در این کنسرت نیز دوستانی از تبریز و مشهد و شیراز هماره من خواهند بود.


به گفته وی آنچه به این موضوع اختصاص دارد، اشعار انتخابی است که از میان اشعار مولانا انتخاب شده ودر خصوص شمس است. چون همانطور که می‌دانید اخیرا متوجه شده‌اند که زادگاه و مقبره شمس در خوی است. به همین منشور این کنسرت ترتیب داده شده است.
وی همچنین گفت: قطعات اجرایی در این کنسرت بستگی به فضایی دارد که در ان قرار خواهیم گرفت. یعنی بسته به حس و حال مخاطبان و فضایی که در آن قرار گرفته‌ایم به نواختن ساز‌هایمان اقدام خواهیم کرد.


وی در خصوص برنامه‌های دیگر خود گفت: پس از برگزاری این کنسرت به تبریز و سپس به خراسان وشهرهای نیشابورو مشهد خواهیم رفت. چرا که در استان خراسان فعلا می‌توان فقط در این دوشهر کنسرت گذاشت. البته در قوچان هم می‌توان این کار را کرد اما به دلیل نزدیکی با این دوشهر، وقتی کنسرتی در آن‌ها برگزار شود، قوچانی‌ها هم برای تماشا می‌آیند.


گفتنی است که کنسرت‌های یاد شده بعداز ایام محرم و صفر برگزار می‌شوند.
کنسرت یک شبه جلال ذوالفنون در خوی در روز پنج شنبه ۷ مهرماه بلیت فروشی داشته و بلیت‌های آن از هم اکنون به فروش می‌رود.

منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مهر 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جلال ذوالفنون برای شمس می‌نوازند | موسیقی ما