برنامه یاد بعضی نفرات
 
جلد دوم کتاب بیایید تار و سه تار بنوازیم
به زودی منتشر می‌شود
جلد دوم کتاب بیایید تار و سه تار بنوازیم
موسیقی ما – لی لا رضایی: جلد دوم کتاب «بیایید تار و سه تار بنوازیم» به زودی به تالیف کیوان ساکت وارد بازار کتاب موسیقی خواهد شد.
کیوان ساکت در این باره اعلام کرد: این کتاب که جلد دوم از مجموعه «بیایید تار و سه تار بنوازیم» است، در واقع بازنویسی‌‌‌ همان کتاب قدیمی است که آن را در این بازنویسی به روز کرده‌ام.
وی ادامه داد: طی این اقدام وقتی دیدم کتاب قبلی که سال‌ها از انتشار آن می‌گذرد، تقریبا کارایی خود را از دست داده است، تصمیم گرفتم به مرور آن ۵ جلد را به روز کنم. اولین جلد از این مجموعه بازنویسی شده چند ماه پیش به بازار کتاب و موسیقی آمد.
به گفته این نوازنده تار و سه تار، این کتاب در واقع ادامه‌‌‌ همان کتاب‌های آموزشی است که توسط وی تالیف و منتشر شده است.
ساکت در ادامه خاطر نشان کرد: کل مطالب، اعم از نت‌ها، درس‌ها، گوشه‌ها و... بازنویسی شده وتغییر یافته‌اند و تعدادی هم درس جدید به آن اضافه شده است.
وی دلیل خود از چنین کاری را این گونه اعلام کرد: بعداز سال‌ها به این نتیجه رسیدم که کتاب‌های آموزشی که سال‌های قبل نوشته‌ام مختص‌‌‌ همان سال‌ها بوده‌اند و امروزه باید
چیزهای جدید برای هنرجویان بنویسم تا بتوانند با جدید‌ترین آموزش‌های روز آشنا شده و از طریق آن آموزش ببینند و به روز یاد بگیرند.
ساکت که اخیرا از سفر روسیه بازگشته در پایان گفت: ناشر –مولف این اثر خودم هستم و انتشار آن را به هیچ شرطی واگذار نکرده و خودم به صورت خصوصی به انتشار آن اقدام خواهم کرد.
 «بیایی تار و سه تار بنوازیم» که شامل مباحث جدید اموزشی و خودآموز تار و سه تار است به گفته این مدرس دانشگاه تا نیمه اول شهریور ماه یعنی تا ۱۵ روز دیگر راه بازار را در پیش گرفته و منتشر می‌شود.
 «رقص انگشتان» عنوان آخرین آلبومی است که از این نوازنده و مدرس، اخیرا وارد بازار موسیقی شده که با استقبال خوبی مواجه شد.
از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب «بیاید تار و سه تار بنوازیم»، این است که اولین کتاب موسیقی است که به دوزبان انگلیسی و فارسی انتشار می‌یابد. جلد اول آن نیز طبق همین روال منتشر شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1390 - 19:19

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جلد دوم کتاب بیایید تار و سه تار بنوازیم | موسیقی ما