برنامه یاد بعضی نفرات
 
مخالف ارایه موسیقی زنده در سفره خانه‌های سنتی هستم
مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد؛
مخالف ارایه موسیقی زنده در سفره خانه‌های سنتی هستم
موسیقی ما - مخالف ارایه موسیقی زنده در سفره خانه‌های سنتی هستم مدیرکل دفتر موسیقی با بیان اینکه به سبب زیبنده نبودن ارایه آثار موسیقایی هنگام صرف غذا در سفره خانه‌های سنتی مخالف آن هستم، گفت: اصلیترین مرحله اجرای یک کار هنری، رودررویی هنرمندان با مخاطبان برای برقراری ارتباط است که متاسفانه این امر در زمان صرف غدا امکان پذیر نیست.

 «سیدمحمد می‌رزمانی» روز یکشنبه افزود: صدور مجوز برای اجرای موسیقی زنده در سفره خانه‌های سنتی بر اساس روال قبلی و دیدگاه‌های مدیران سابق دفتر موسیقی شکل یافته است. مدیرکل دفتر موسیقی گفت: صدور مجوز برای سفره خانه‌های سنتی یکی از مراکزی است که هنگام قبول تصدی مسوولیت در دفتر موسیقی به آن فکر نکردم و چنین انتظاری هم نداشتم.

وی ادامه داد: بر همین اساس برنامه‌ای خاص برای آن نداشته و آمادگی پذیرش این موضوع را در ابتدای تصدی مسوولیت نداشتم. می‌رزمانی گفت: هم اکنون برخی از خانواده‌های ایرانی با حضور در سفره خانه‌های سنتی ضمن صرف غدا سعی در بهره جستن از امکانات فرهنگی و هنری نیز هستند.

مدیر کل دفتر موسیقی با بیان اینکه‌شان مکانی که موسیقی در آن اجرا می‌شود بایستی حفظ شود، ادامه داد: معتقدم موسیقی‌های محلی و سنتی ظرفیت‌های بسیار مطلوبی برای ارایه در سفره خانه‌های سنتی دارند. می‌رزمانی یادآورشد: روند صدور مجوز به سبب اینکه از دوره‌های گذشته انجام پذیرفته است برای امسال نیز اعمال می‌شود.
 
بر اساس این گزارش «محمد ابراهیم لاریجانی» مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران به تازگی  یادآورشد: اکنون ۶۸ سفره خانه سنتی در سطح استان تهران دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و بر اساس الگوهای ایرانی و اسلامی مشغول به فعالیت هستند و از بین این تعداد نیز ۲۸ مرکز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای برانامه‌های هنری و فرهنگی را دریافت کرده‌اند.
منبع: 
ایرنا
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

دیگه مگه همونجور جاها ملت به این نوع موسیقی گوش کنن اگه نه که کی پا می شه بیلیت بخره بره کنسرت موسیقی سنتی ؟!
یه کم فکر کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

در تمام دنیا این شکل از موسیقی رواج داره. بهتره که موسیقی های تلویزیون و دیگر موسیقی ها رو سر و سامان بدهید. بگذارید هم عده ای نون بخورن و هم عده ای شاد شن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

موسیقی در ایران چندین سال است که مرده است .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مخالف ارایه موسیقی زنده در سفره خانه‌های سنتی هستم | موسیقی ما