برنامه یاد بعضی نفرات
 
میرزمانی:
دفتر موسیقی دریچه‌ای تازه به موسیقی کشور باز می‌کند
موسیقی ما - محمد میرزمانی درجلسه مدیران و کارکنان دفترموسیقی گفت: منتظر نباشیم عملی انجام شود بعد عکس العمل آن را نشان دهیم، دفتر موسیقی ظرفیت آن را دارد که دریچه‌ای تازه به موسیقی کشور باز کند.

در جلسه که با حضور مدیران و کارکنان دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد می‌رزمانی با تاکید بر کیفیت مطلوب فعالیت‌های پیشین دفتر به برگزاری هفتمین جشنواره موسیقی نواحی اشاره کرد گفت: با آنکه در شرایط موجود نقد جشنواره‌ها را نوعی خودزنی برای موسیقی می‌دانم، همواره منتقد تعطیلی جشنواره نواحی بودم اما برگزاری جشنواره نواحی با کیفیت قابل توجه آن در هفتمین دوره باعث خوشنودی اهالی موسیقی شد.

مدیرکل دفتر موسیقی درادامه با تاکید بر اینکه دفتر موسیقی با شأنیتی که دارد باید در جامعه حضور پیدا کند افزود: برای این منظوردفتر موسیقی ظرفیت‌های نهفته‌ای دارد که برای خیلی‌ها جالب است و می‌توان با تمرکز بر آن‌ها حضور دفتر موسیقی را در بخش‌های نظارتی، حمایتی و هدایتی نمایان ساخت. موزه صبا از جمله این ظرفیت‌ها است. این موزه می‌تواند به لحاظ معنوی و فضای فیزیکی گسترش پیدا کند تا جذابیت بیشتری برای مخاطبان داشته باشد.

او همچنین در مورد فعالیت دیگر بخش‌های دفتر موسیقی از جمله واحد نظارت و ارزشیابی، ارکس‌تر ملی، ارکس‌تر سمفونیک، گروه کر و... ابراز خشنودی کرد و افزود: با همت جمعی همکاران و تامین امکانات مورد نیاز این روند را توسعه خواهیم داد.

محمد می‌رزمانی مدیر کل جدید دفتر موسیقی فضای ساختمان دفتر موسیقی را برای خود خاطره انگیز خواند وگفت: درگروه کرملی و مدتی هم به عنوان مدیر مرکز در اوایل دهه ۶۰ حضور داشته‌ام به همین دلیل سالن تمرین و دیگر بخش‌های دفتر موسیفی قطعا «برای من خیلی خاطره انگیزاست.

براساس این گزارش نشست مدیرکل دفتر موسیقی و مدیران و همکاران این دفتر با تلاوت آیه‌هایی از قرآن مجید آغاز شد. پس از خیر مقدم علی ترابی سرپرست سابق دفتر موسیقی و معرفی اجمالی فعالیت مدیریت‌ها و همکاران دفتر ـ ۱۱ خرداد ماه ـ ادامه یافت.
منبع: 
ایسنا
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دفتر موسیقی دریچه‌ای تازه به موسیقی کشور باز می‌کند | موسیقی ما