برنامه یاد بعضی نفرات
 
سالار عقیلی از برخی نشریات گله‌مند است
ضمن سفر به فرانسه برای اجرای کنسرت؛
سالار عقیلی از برخی نشریات گله‌مند است
موسیقی ما- لی رضایی: سالار عقیلی برای اجرای کنسرتهای خود جمعه شب راهی فرانسه شد. مدیربرنامه‌های این خواننده درباره سفر وی گفت: سالار عقیلی چند روزی را برای تمرین در این کشور خواهد بود تا با همتایان چینی و فرانسوی خود برای اجرای کنسرتی مشترک روی سن برود.

به گفته محمد حسین مقدس تفرشی، این تمرین‌ها برای اجرای اپرای «لیلی و مجنون» در مراکش بوده و دلیل سفر ایشان همین کنسرت و تمرینات قبل از آن است.

وی ادامه داد: سالار عقیلی ۱۷ یا ۱۸ خرداد به ایران بر می‌گردد تا با گروه دستان به سرپرستی حمید متبسم، خود را برای اجرای نیمه دوم خردادماه در تالار و حدت آماده کند.

مدیر برنامه‌های سالار عقیلی زمان کنسرت‌های این خواننده ههراه با این گروه را از ۱۹ تا ۲۱ خرداد اعلام کرده و گفت: البته ۲۲ خرداد یک استراحت برای گروه خواهد بود و مجددا از ۲۳ تا ۲۵ این گروه و سالار عقیلی در تالاروحدت میزبان علاقه مندان و مخاطبان خود خواهند شد.

زمان تخمین زده این کنسرت‌ها ۵ شب است اما به گفته این مدیر تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان که فرصت برای اجرای کنسرت هست، سالار عقیلی به برگزاری کسنرت‌های مختلف دیگری نیز، اقدام خواهد کرد.

وی همچنین از برگزاری کنسرت‌هایی در شهرهای یزد، کرمان، شیراز و تبریز بعداز کنسرت تهران خبر داد.
تفرشی با اشاره به اینکه سالار عقیلی از برخی نشریات گله‌مند است، گفت: اخیرا روزنامه جام جم مصاحبه‌ای با سالار عقیلی داشته که متن مصاحبه با مشکل مواجه است.

وی ادامه داد: در جلسه مصاحبه، بنده نیز به عنوان مدیر برنامه‌های آقای عقیلی حضور داشتم. قرار بر این شد تا گفت‌و‌گو بعداز پیاده شدن، به لحاظ اصطلاحات فنی، چک شده و بعدازآن منتشر شود. اما در کمال ناباوری این اتفاق نیافتاد و متن گفت‌و‌گو علی رغم چک شدن با بنده، هیچ تغییری نکرده و آن چیزی که به نشر رسیده با آنچه در واقعیت وجود دارد، همخوانی ندارد.

تفرشی یادآور شد: می‌خواهم بدانم وقتی کسی برای گفت‌و‌گو با خواننده‌ای که به جرات می‌توان او را نفر دوم آواز ایران دانست، می‌آید، آیا نباید نام سه آلبوم از این خواننده را بداند و با رزومه او آشنا باشد؟ آیا باید به سوالاتی از پیش تعیین شده که مشخص نیست چه کسی آن‌ها را طراحی کرده، قناعت کرد؟ این گفت‌و‌گو متاسفانه اصلا مورد تایید ما نیست و با سلیقه خودشان منتشر شده است. چون به رغم توضیخات بنده و جناب عقیلی، متاسفانه متن این گفت‌و‌گو مشکلاتی اساسی دارد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

نفر اول که بدون شک استاد شجریان، پس با این تفاسیر اگه سالار عقیلی دوم باشه استاد ناظری، همایون شجریان، علیرضا قربانی، صدیق تعریف که همین آقای عقیلی شاگردش بوده، نوربخش، سینا سرلک، استاد ایرج و خیلی های دیگه بعد از سالار عقیلی هستن. آقای تفرشی احتمالان نمی دونن آواز چیه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

با سلام

نفر دوم اواز ایران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه کارشناسی دقیقی

نظر دوستان چیه؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

حقیقتا نفر دوم آواز ایران رو خوب اومده!!!
علیرضا قربانی،همایون شجریان،محمد معتمدی،سینا سرلک،شهرام ناظری،حمیدرضانوربخش بااین وصف خیلی مونده خواننده بشن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

نفر دوم اواز ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کوتاه بیاین یعنی اول استاد شجریانه و شهرام ناظری سوم؟ راستی همایون شجریان، علیرضا قربانی کجان؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

تازه به جرات هم میشه گفت!!!!! احتمال هم نداره!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

فقط شجریان-ناظری-افتخاری.
بعد از این بزرگان هیچ کس استعداد وصدای آنها را نتونسته حتی تقلید کنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

البته حرف دوستان کاملا درسته-ولی با این حال لازمه اشاه کنم که شیر اگر خفته و یا زخمی هم باشه بازم شیره-دوستان نام اکثر خواننده ها را بردند الا دو نفر که آنها اکبر گلپایگانی و علیرضا افتخاری هستند- درسته که این دوستان مدتهاست که یا اجرایی ندارند(گلپایگانی) و یا دچار افت بسیار زیاد و سطحی نگری شده اند(افتخاری)، ولی در هر صورت رزومه هر دو عزیز نشان میدهد که دارای تبحر خاصی در اجرای آواز میباشند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من که سالیان ساله که دراین عرصه شاگردی میکنم

به زعم بنده ایشان نیز مانند سایر دوستا تصنیف خوان خوبی هستند اما از آواز خواندنشان رنج میبرم.

چه خوب و شایسته بود که هنرمندان ما پس از به شهرت رسیدن نیز آموزش و پژوهش را رها نمی کردند.

توقف در امر اموزش یعنی توقف و پایان کار او.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من هم ضمن تایید نظر آقای موسوی باید در مورد صدای علیرضا افتخاری باید اضافه کنم.صدای افتخاری تنها صدایی است که تا کنون ویژه ومنحصر به فرد مانده ومشابهی نیافته واقعا تواناییهای صدای این مرد فوق العادست.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالار عقیلی از برخی نشریات گله‌مند است | موسیقی ما