برنامه یاد بعضی نفرات
 
«یادگار سفر مسکو» منتشر می‌شود
با بداهه نوازی‌های کیوان ساکت؛
«یادگار سفر مسکو» منتشر می‌شود
موسیقی ما - کیوان ساکت به زودی آلبومی از بداهه نوازی‌های خود را با عنوان «یادگار سفر مسکو» منتشر می‌کند. این نوازنده با اعلام این خبر گفت: وقتی برای تعطیلات نوروز به دعوت کنسرواتوار چایکوفسکی به مسکو رفتم، کنسرتی دادم که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

این نوازنده ادامه داد: در استودیوی چایکوفسکی تکنوازی سه تار داشتم که توسط این استودیو و مسولانش به ضبط رسید تا در آرشیو آن به یادگار بماند. این ضبط شامل بداهه نوازی‌های سه تار من است که به پیشنهاد و دعوت این استودیو اجرا کردم.

به گفته این نوازنده تا رو سه تارف این استودیو همه ساله افراد یونیک هر حوزه از موسیقی را دعوت کرده و آثار آن‌ها را برای آرشیو خود ضبط و گهداری می‌کند.

ساکت در ادامه یادآور شد: «یادگار سفر مسکو» آلبومی است که بعداز سفرم به مسکو، به صرت بداهه نواخته و ضبط کرده‌ام که قرار است به زودی منتشر و در دسترس مردم و علاقه مندان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ساخت، تولید و ضبط این آلبوم به پایان رسیده و در آن شاهد یک بداهه راست پنجگاه و شور و نیز یک بداهه نوازی دوم شهرزاد اثر کورساکوف خواهیم بود که توسط ارکس‌تر فیلارمونیک برلین و همراهی من اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه این آلبوم در مرحله صدور مجوز بوده و در حال حاضر برای مجوز در ارشاد به سر می‌برد، گفت: یک بداهه نوازی افشاری نیز در این آلبوم وجود دارد. این آلبوم تکنوازی تار است و قرار است توسط شرکت هفت اقلیم تا یک ماه آینده منتشر و عرضه شود.

گفتنی است که فقط یکی از بداهه‌های این آلبوم ۱۲ دقیقه از زمان آن را به خود اختصاص داده است.
منبع: 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «یادگار سفر مسکو» منتشر می‌شود | موسیقی ما