برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه «لیان» پس از سال‌ها در زادگاهش کنسرت می‌دهد
به نفع بیماران خاص؛
گروه «لیان» پس از سال‌ها در زادگاهش کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - گروه موسیقی بوشهری «لیان» پس از سال‌ها در بوشهر کنسرت خود را برگزار می‌کند. محسن شریفیان آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی لیان گفت: اگر مشکلی برای مجوزهای این گروه پیش نیاید اواخر اردیبهشت ماه پس از سال‌ها کنسرتی را در بوشهر برگزار خواهیم کرد که عواید آن را به نفع بیماران خاص در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به دیگر اجراهای گروه افزود: گروه ما در اوایل اردیبهشت ماه به کشور سوئد خواهد رفت تا موسیقی جنوب ایران را در کتابخانه مرکزی شهر گوتنبرگ به صدا در آورد.

این نوازنده نی‌انبان با اشاره به کنسرت گروه لیان در بلاروس اظهار داشت: ما ابتدای سال ۹۰ کنسرتهایی را در بلاروس برگزار کردیم که مهم‌ترین آن‌ها اجرا در دانشگاهای مشهور می‌نسک، «ب آ ت او» و «ب ان ت او» بود که با استقبال دانشجویان و تقدیر رسمی روسای این دانشگاه روبرو شد. در لوح دانشگاه پلی تکنیک از رهبریت اجرای گروه لیان و مشارکت دانشجویان در همراهی موسیقی که توانست فرهنگ ایرانیان را باز گو کند، تقدیر شده است. وی ادامه داد: اجرای موسیقی و ورک شاپ در دانشگاه موسیقی شهر مالادیچنا از بهترین برنامه‌های گروه موسیقی لیان بوشهر بود به طوری که ما از طرف دانشگاه و شهردار آن شهر دیپلم افتخار دریافت کردیم.

شریفیان در خاتمه خاطر نشان کرد: تا کنون اجرا در سوئد برای ما قطعی شده و سعی داریم بعد از آن در بوشهر کنسرتی را برگزار نماییم.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «لیان» پس از سال‌ها در زادگاهش کنسرت می‌دهد | موسیقی ما