برنامه یاد بعضی نفرات
 
به مناسبت بزرگداشت مولانا برگزار می شود
کنسرت سالار عقیلی در قونیه
موسیقی ما - پس از اجرای برج میلاد، این بار «سالار عقیلی» در مراسم بزرگداشت مولانا در قونیه ترکیه کنسرت می دهد.«سالارعقیلی» آوازخوان جوان ایرانی در که پنج شنبه و جمعه هفته گذشته به همراهی گروه قمر دربرج میلاد ، به اجرای کنسرت پرداخته بود، در گفت و گو با خبرنگار« نای» بیان داشت: بیست ودوم تا بیست و پنجم آذر جاری به همراه گروه «رازو نیاز» در مراسم بزرگداشت مولانا کنسرت خواهم داد.

وی افزود: قطعات اجرا شده در این کنسرت، از آثارساخته شده توسط خودم و اشعار مولاناست که برخی ازآنها پیش از این نیز در ایران اجرا و منتشر شده است.

این هنرمند از توضیح بیشتر درباره نام قطعات خودداری کرد و گفت: این قطعات با سازهای دف، سه تار، کمانچه ونی اجرا خواهد شد که نوازندگی آنها را نیز آرش کامور، فردین لاهورپور و همسرم حریر شریعت زاده  برعهده دارند.

درادامه عقیلی درباره کنسرت آمریکای ماه گذشته خود اذعان کرد: این مجموعه کنسرت ها به دعوت «وُرد میوزیک» آمریکا انجام پذیرفت و در آن با همراهی گروه همیشگی خودم  «راز و نیاز» به مدت  دوماه این مجموعه کنسرت ها برگزارشد.

این آوازخوان جوان ایرانی اضافه کرد: این کنسرت های پی در پی به حدی در شهرهای گوناگون و فشرده برگزارمی شد که گاهی من مجبور بودم با چمدان لباس ها و وسایل شخصی ام ابه شکل مستقیم از فرودگاه به سالن کنسرت بروم .

وی در ادامه گفت: در این کنسرت ها از هنرمندی نوازندگان برجسته ای چون آرش فرهنگ فر؛ تنبک ، حسین بهروزی نیا ، دف و حریر شریعت زاده بهره بردیم.

عقیلی با موفق دانستن این کنسرت ها، گفت: استقبال از این کنسرت ها بیش از حد تصور ما بود و امیدوارم که همیشه به عنوان یکی از نمایندگان فرهنگی کشور، بتوانم نام  وطنم را در جای جای دنیا زنده نگه دارم.

وی در پایان از کنسرت خرداد خود با گروه دستان خبرداد و گفت: آهنگسازی آن کنسرت را «حمید متبسم» به عهده دارد و قرار است که برای خرداد این کنسرت با همنوازی گروه دستان به روی صحنه برود.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

آقای عقیلی اشتباهش اینجاس که فکر میکنه اگه مثل آقای ناظری دستش رو تکون بده آوازش پرهیجان می شه و میتونه خوب مولانا بخونه در حالیکه مشکل اصلیش توی شیوه خوندنشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

ولی صدای زیباوصافی داره
امیدوارم که موفق باشه
وبجز تصنیف آوازم بخونه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت سالار عقیلی در قونیه | موسیقی ما