برنامه یاد بعضی نفرات
 
«عاشقی» با صدای سالار عقيلی منتشر می‌شود
با آهنگسازی ارشد تهماسبی؛
«عاشقی» با صدای سالار عقيلی منتشر می‌شود
موسیقی ما - طی چند ماه آینده آلبوم «مایه‌ی ناز» سالار عقیلی تجدید چاپ و آلبوم تازه‌ای با نام «عاشقی» از او منتشر می‌شود. این خواننده موسیقی سنتی گفت: آلبوم «عاشقی» شامل قطعه‌های متفاوتی‌ست و در آوازهای آن تغییرات جدیدی اعمال شده است كه تاكنون نبوده است.

سالار عقیلی با بیان اینكه «آلبوم عاشقی» اكنون آماده‌ی پخش است، تصریح كرد: اما چون می‌خواستم اول آلبوم «مایه‌ی ناز» را به بازار عرضه كنم و تصمیم داشتم كه بین انتشار این دو آلبوم مدت زمانی فاصله باشد زمان پخش آن را به چندماه آینده موكول كردم.

وی درباره‌ی آلبوم «مایه‌ی ناز» گفت: من مدت‌ها به دنبال انتشار یك آلبوم مشترك با همسرم «حریر شریعت‌زاده» بودم اما به دلایلی این كار میسر نمی‌شد اما سرانجام در آلبوم «مایه‌ی ناز» توانستیم به آن دست یابیم.

عقیلی درباره‌ی نام آلبوم «مایه‌ی ناز» توضیح داد: شعر آواز دستگاه شور آلبوم متعلق به استاد عماد خراسانی است. هفت سال پیش كه او در قید حیات بود و ما در خانه‌ی هنرمندان در برنامه‌ای كه او حضور داشت، این آواز را اجرا كردیم، بسیار مورد توجه او قرار گرفت و تصمیم گرفتیم كه این عنوان را برای آلبوم انتخاب كنم.

این هنرمند خبر داد: تیراژ اول آلبوم «مایه‌ی ناز» 10 هزار نسخه است كه با استقبال خوبی روبه‌رو شده و طبق گفته‌ی شركت تولید‌كننده (آوای باربد)، هفت‌هزار نسخه‌ی آن به فروش رفته است و تا یكی دوماه دیگر تجدید چاپ می‌شود.

آلبوم «مایه‌ی ناز» شامل 2 قطعه تصویر است كه شامل پشت صحنه‌ی ضبط این كار است و فقط برروی كامپیوتر قابل دیدن است.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «عاشقی» با صدای سالار عقيلی منتشر می‌شود | موسیقی ما