برنامه یاد بعضی نفرات
 
امین‌الله رشيدی پاييز امسال در تهران می‌خواند
به همراه گروه «شفيعيان»؛
امین‌الله رشيدی پاييز امسال در تهران می‌خواند
موسیقی ما - امین‌الله رشیدی به همراه گروهش پاییز امسال در تهران و شهرستان‌ها به اجرای برنامه می‌پردازد.امین‌الله رشیدی خواننده  گفت: در این كنسرت به همراه نوازندگانی چون رضا شفیعیان: سنتور، شاهرخ قزنینی: كمانچه، غفاری: تار، حمیدرضا شجاعی: نی، امین گلستانی: عود، علیرضا مشعوفی: تنبك و محمد ابراهیم ذوالقدر به عنوان خواننده پاییز امسال به روی صحنه می‌رویم و قطعاتی از ساخته‌های من و شفیعیان را اجرا خواهیم كرد.
وی افزود: تصمیم ما بر این بود كه تابستان كنسرت‌هایمان را آغاز كنیم اما به دلایلی آن را به پاییز موكول كردیم بر این اساس از هم اكنون به صورت هفتگی تمرین داریم.
این خواننده با اشاره به قطعات اجرایی در این كنسرت اظهار داشت: در یك بخش 3 قطعه از ساخته‌های من با عنوان مرغ حق ، بر كرانه شب با شعری محمود سنجری و نغمه شادی را با خوانندگی خودم اجرا و در بخش دوم نیز چند قطعه از ساخته‌های رضا شفیعیان را بر اساس اشعاری از فرخی، حافظ و ... به خوانندگی ذوالقدر اجرا خواهیم كرد.
وی با بیان اینكه اولین كنسرت گروه در تالار فارابی خواهد بود،گفت: ما اولین كنسرتمان را در تالار فارابی برگزار می‌كنیم و به دنبال آن در تالار وحدت، تالار بزرگ كشور و همه شهرستانهای ایران به روی صحنه خواهیم رفت.
رشیدی در خاتمه در خصوص سابقه گروه خود خاطرنشان كرد: این گروه نزدیك به 20 -30 سال است كه با عنوان درویش فعالیت می‌كند اما نام گروه را به دلیل بعضی مصلحت‌های خاص به «شفیعیان» تغییر نام دادیم.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 شهریور 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امین‌الله رشيدی پاييز امسال در تهران می‌خواند | موسیقی ما