آقای لهراسبی اصل اصل حرف من اینه
چرا ترانه هاتون رو ادیت نمی کنید !؟
من متوجهم که شما یا خیلی از خواننده ها بیشتر با ملودی درگیر میشد و تصمیم میگیرید بخونیدش یا نه
اما من عامی اول اول با کلام درگیر میشم ... البته درستش هم همینه ها ... چون این ها موزیک با کلامن اگه من نخوام با کلام درگیر شم خب میرم آهنگ خالی گوش میدم ...
الان بعنوان مثال میخوام ایرادات همین ترانه رو از نظر خودم عرض کنم
از اول بخوام شروع کنم ، اوپنینگ کار خوبه ... حس همزاد پنداری رو در مخاطب قلقلک میده چون هر کسی که عشقی داشته شاید گاهی فکر کنه که اون معشوقش آیا گاهی بهش فکر میکنه یا نه
دو بیت اول خوبه
میاد بیت سه و چهار ... اولین ایراد اصلا کلا میدونید کجاست ؟! استفاده زیاد و بی مورد از کلمه (تو)
بعقیده من تا میشه باید کم شه در طول یک ترانه حالا علت بنیادیش رو فرضت شد میگم که چرا نباید هی من و تویی رو استفاده کرد در ترانه ، یه کوچولو بخوام بگم به این علت که مخاطب نمیتونه یه جهان تصویری رو برای خودش با هر ابعادی برای ترانه تو ذهنش تصور کنه ، هی ترانه میکشدش بین یه من و توی تعیین شده که اصل اصل اصلش هم وجود خارجی که نداره یعنی خودتون بهتر میدونید که این ترانه ها بر اساس واقعیت نیستن که ... هی کلمه من و تو رو در آوردن فقط جهان ترانه رو محدود میکنه و مانع این میشه شنونده دنیای خودشو بسازه ... بگذریم .. پس اولین ایراد
روزی چند بار به روزای رفتمونم .. (تو) نگاه میکنی و میخندی .. باید میبود
روزی چند بار به روزای رفتمونم .. (یه) نگاه میکنی و میخندی
به همین راحتی یک تو حذف میشد
خب بیت بعدی
داری با کی با خودت بد میکنی ... داری با کی سر من میجنگی
بشخصه که کلا نمیفهمم این بیت داره چی میگه
نمیدونم کاربرد این کی ها چی هست یعنی طرف رقته با کسی دیگه یا چی
از معنیش که بگذریم کلا (داری با کی با ) این با ها بنظرم هیچ کارکردی ندارن و اذیت میکنن
آقای لهراسبی اصل اصل حرف من اینه
چرا ترانه هاتون رو ادیت نمی کنید !؟
من متوجهم که شما یا خیلی از خواننده ها بیشتر با ملودی درگیر میشد و تصمیم میگیرید بخونیدش یا نه
اما من عامی اول اول با کلام درگیر میشم ... البته درستش هم همینه ها ... چون این ها موزیک با کلامن اگه من نخوام با کلام درگیر شم خب میرم آهنگ خالی گوش میدم ...
الان بعنوان مثال میخوام ایرادات همین ترانه رو از نظر خودم عرض کنم
از اول بخوام شروع کنم ، اوپنینگ کار خوبه ... حس همزاد پنداری رو در مخاطب قلقلک میده چون هر کسی که عشقی داشته شاید گاهی فکر کنه که اون معشوقش آیا گاهی بهش فکر میکنه یا نه
دو بیت اول خوبه
میاد بیت سه و چهار ... اولین ایراد اصلا کلا میدونید کجاست ؟! استفاده زیاد و بی مورد از کلمه (تو)
بعقیده من تا میشه باید کم شه در طول یک ترانه حالا علت بنیادیش رو فرضت شد میگم که چرا نباید هی من و تویی رو استفاده کرد در ترانه ، یه کوچولو بخوام بگم به این علت که مخاطب نمیتونه یه جهان تصویری رو برای خودش با هر ابعادی برای ترانه تو ذهنش تصور کنه ، هی ترانه میکشدش بین یه من و توی تعیین شده که اصل اصل اصلش هم وجود خارجی که نداره یعنی خودتون بهتر میدونید که این ترانه ها بر اساس واقعیت نیستن که ... هی کلمه من و تو رو در آوردن فقط جهان ترانه رو محدود میکنه و مانع این میشه شنونده دنیای خودشو بسازه ... بگذریم .. پس اولین ایراد
روزی چند بار به روزای رفتمونم .. (تو) نگاه میکنی و میخندی .. باید میبود
روزی چند بار به روزای رفتمونم .. (یه) نگاه میکنی و میخندی
به همین راحتی یک تو حذف میشد
خب بیت بعدی
داری با کی با خودت بد میکنی ... داری با کی سر من میجنگی
بشخصه که کلا نمیفهمم این بیت داره چی میگه
نمیدونم کاربرد این کی ها چی هست یعنی طرف رقته با کسی دیگه یا چی
از معنیش که بگذریم کلا (داری با کی با ) این با ها بنظرم هیچ کارکردی ندارن و اذیت میکنن