برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 03:05

این جور اعتراض ها و لوس بازیا فقط تو کشور ما رواج داره و در کشورهای متمدن و پیشرفته دیگه شاهد چنین مسائل مضحکی نیستیم!!
من کاری به رامبد جوان ندارم و نه ازش خوشم میاد نه بدم میاد ولی رفتارش با اون چند تن که خودشون رو شبیه اقای پاشایی کرده بودن درست بود و قطعا هم این موضوع از قبل برنامه ریزی شده بوده و ازشون خواسته بودن خودشونو این شکلی کنن تا موضوع برنامه شکل بگیره !!
به عنوان مثال اون پسر کوچولو که خودشو مانند مرحوم پاشایی درست کرده بود کاملا تابلو بود از قبل بهش گفته بودن اینکارو انجام بده وگرنه یه بچه ی 6 ساله اخه دنبال این حرفا نیست که اهنگ گوش بده و جوری تحت تاثیر قرار بگیره که خودشو شبیه هنرمند مورد علاقه ش کنه!! بچه تو اون سن دنبال بازی کامپیوتری و فوتبال بازی کردن و انیمیشن و کارتن دیدنه !!
البته هستند کسانی که در جامعه خودشونو شبیه اقای پاشایی درست میکنن و من خودم در محل کارم یکی از اونا رو میبینم که میاد و میره و این هم از روی جوگیری و به خاطر مسائل بیماری اقای پاشایی هستش و اون جور از دنیا رفتن اقای پاشایی دلیل همه ی این کاراس وگرنه خود مرحوم پاشایی و هنرشون و اهنگایی که میخوندن کیفیت بسیار معمولی داشتن و اینو همه میدونن اگر مسئله ی بیماری ایشونیش نمیومد هیچگاه در بین مردم محبوب و معروف نمیشدن و یه خواننده ی معمولی با صدای معمولی بودن که اثار بسیار متوسط اون هم رو به پایین رو خلق میکردن!!
در کل خدا ایشون رو رحمت کنه و بیامرزه و طرفداران بعد از فوت ایشان طرفدار شده ی ایشون و همچنین پدر بزرگوار مرحوم پاشایی بدونن این اعتراضها بسیار مضحک و بی ربطه و بهتره طرز تفکرشون رو عوض کنن

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما