من خودم موسیقی رو دنبال میکنمو مطالعه میکنم وکارای معین سجادی رو شنیده بودم و واقعا به عنوان یه آرتیست حرفه ای از هر لحاظ ایشونو قبول دارمو آینده درخشانی رو از هرلحاظ براش پیش بینی میکنم ولی نسبت به اینکار آخرش باید بگم که این قطعه به لحاظ تنظیم و کمی هم ملودی ابتداییش یا قطعاتی از انریکه شباهت داره و کمی هم از تنظیمهای کارای جاستین بیبر که البته خلاقیت و تکنیک های خوبو بیشتری تووی این کار مخصوصا از ورس دو به بعد که منحصر به فرد شده وجود داره که ای کاش فضای ملودی وتنظیم ابتدای کار هم مثل بقیه کار منحصر به فرد میبود........
در هرصورت امیدوارم که کینه وغرض و نقد مسموم از فرهنگ کشورم بیرون بره و با مطالعه بیشتر وحرفه ای تر به مسائل نگاه کنیم که با وجود کاور کردن کارای ایرانی ازهم دیگه وکپی کامل از روی کارای خارجی که به شدت صورت میگیره واستقبال هم میشه،باز الهام گرفتن از موسیقی های خارجی کار بدی نیست هرچند چه بهتره که خلاقیت ها بیشتر ومنحصر به فرد باشه و تالیف موسیقی کشورمون دارای امضای خودش باشه.........
و با تمام این حرفا وکیفیت خوب اینکار ولی از معین سجادی و عوامل همراهش باز انتظارای بیشتری داریم.
من خودم موسیقی رو دنبال میکنمو مطالعه میکنم وکارای معین سجادی رو شنیده بودم و واقعا به عنوان یه آرتیست حرفه ای از هر لحاظ ایشونو قبول دارمو آینده درخشانی رو از هرلحاظ براش پیش بینی میکنم ولی نسبت به اینکار آخرش باید بگم که این قطعه به لحاظ تنظیم و کمی هم ملودی ابتداییش یا قطعاتی از انریکه شباهت داره و کمی هم از تنظیمهای کارای جاستین بیبر که البته خلاقیت و تکنیک های خوبو بیشتری تووی این کار مخصوصا از ورس دو به بعد که منحصر به فرد شده وجود داره که ای کاش فضای ملودی وتنظیم ابتدای کار هم مثل بقیه کار منحصر به فرد میبود........
در هرصورت امیدوارم که کینه وغرض و نقد مسموم از فرهنگ کشورم بیرون بره و با مطالعه بیشتر وحرفه ای تر به مسائل نگاه کنیم که با وجود کاور کردن کارای ایرانی ازهم دیگه وکپی کامل از روی کارای خارجی که به شدت صورت میگیره واستقبال هم میشه،باز الهام گرفتن از موسیقی های خارجی کار بدی نیست هرچند چه بهتره که خلاقیت ها بیشتر ومنحصر به فرد باشه و تالیف موسیقی کشورمون دارای امضای خودش باشه.........
و با تمام این حرفا وکیفیت خوب اینکار ولی از معین سجادی و عوامل همراهش باز انتظارای بیشتری داریم.