برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 16 مهر 1393 - 18:58

انتشار البوم خارق العاده ی هنرمند اسمانی استاد محسن چاوشی کبیر را به تمامی چاوشی دوستان و حتی کسانی که ادعا میکنن چاوشی رو دوست دارن ولی در خلوت خود به اهنگای محسن گوش جان میسپرند تبریک میگویم!!
این البوم شباهت زیادی به یه شاخه نیلوفر داره از این جهت که باید حداقل 2 هفته مداوم گوش بدیم به اهنگاش تا یوا یواش باهاش ارتباط برقرار کنیم و این گونه البومها برای این شاهکارن که دیر ارتباط برقرار میکنی ولی وقتی ارتباط برقرار شد دیگه ولت نمیکنه و همش تورو درگیر خودش میکنه و میشه حتی سالهای اینده هم باز به این البوم گوش داد و لذت برد درست مثل البوم یه شاخه نیلوفر که اونم شاهکاری بود مانند این البوم!!!
روزبه بمانی فوق العاده بود در این البوم و همچنین حسین صفا هم باز ثابت کرد بی خود نیست محسن اینقدر به همکاری باهاش علاقه منده!!
من تمامی ترکهای البوم رو دوست داشتم اما ترکهایی که بیشتر منو درگیر کردن به ترتیب ترکهای خواب و دزیره و قهوه ی قجری و یه خونه ی کوچیک و کلنجار و یوسف و وصیت نامه و جز بودن و ترکهای پاروی بی قایق و تفنگ سرپر هم در اخر قرار دارن و البته شاید با بیشتر گوش کردن و سپری شدن روزها این علایق متفاوت از الان بشه و رده ها عوض بشه!!...
ودر اخر خدایا شکرت که البومی دیگر از استاد منتشر شد و استاد رو سلامت نگه دار تا سالهای سال برای ما هنرمندی کنه!!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما