برنامه یاد بعضی نفرات
 
با نوازندگی آرش هژیر آزاد و یگانه حسینی‌نیا
«دوئت» آلبوم «بازار وکیل» را منتشر کرد
موسیقی ما- آلبوم موسیقی «بازار وکیل» با طراحی و ایده‌پردازی آرش هژیرآزاد و همراهی مجموعه «لیرا» منتشر شد. این مجموعه شامل ۱۳ آهنگ بی‌کلام از واریاسیون (شیوهٔ پایه‌ای بر مبنای تغییرات ملودی، هارمونی و کنترپوان) است که روی یک قطعه معروف فولکور شیرازی کار شده است. 

در این آلبوم آهنگسازی و نوازندگی پیانو آثار را آرش هژیرآزاد، نوازندگی ویولن را یگانه حسینی نیا و نوازندگی سازهای کوبه‌ای را عرفان عاصمی نژاد به عهده داشته‌اند.
 
گروه «لیرا» متشکل از یگانه حسینی نیا و آرش هژیرآزاد است که هردوی این هنرمند موسیقی را به شکل آکادمیک دنبال کرده و پیشینه اصلی شان در موسیقی کلاسیک است.
 
دوئت «لیرا» که این دو هنرمند موسس آن بوده‌اند، تجربه‌ای جدیدی برای این زوج بوده که ابتدا با انتشار آلبوم «تهران – مریخ» آغاز شد و بعد با انتشار آلبوم «هشت دقیقه و بیست ثانیه» ادامه پیدا کرد. آلبوم اول بیشتر حال و هوای کلاسیک و نئوکلاسیک داشت اما آلبوم جدیدشان بیشتر رنگ و بوی موسیقی نیوایج دارد.
 
این زوج هنرمند که تصمیم دارند با لیرا تجربیات متفاوتی انجام دهند، در آلبوم جدید بیشتر از قبل به سمت موسیقی پاپ بی‌کلام حرکت کردند و مخاطب عام را تا جایی که امکان پذیر است همراه کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 - 17:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دوئت» آلبوم «بازار وکیل» را منتشر کرد | موسیقی ما