برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیرو ساختِ قطعه‌‌‌‌ای با آهنگ‌سازی «فردین خلعتبری» و خوانندگی «حمیدرضا نوربخش»
رییس‌‌جمهور لبنان از خلقِ «بی‌تابی بلقیس» تشکر کرد
موسیقی ما- «میشل عون» -رئیس‌جمهور لبنان-، از قطعه‌ی موسیقیایی «بیروت! درد تو، درد من است» ساخته‌ی «فردین خلعتبری» و آواز «حمیدرضا نوربخش» قدردانی کرد. شعر این اثر با عنوان «بی‌تاب بلقیس» سروده  «آهورا ایمان» در تالار وحدت به اجرا درآمد.

بعد از اهدای این اثر به رئیس‌جمهور لبنان از طرف محمدجلال فیروزنیا - سفیر ایران در لبنان - «نبیل شدید» مدیرکل تشریفات و امور بین‌الملل ریاست جمهوری این کشور در نامه‌ای، ضمن تحسین این اثر هنری از سوی میشل عون رئیس‌جمهور لبنان، مراتب قدردانی او را به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

در بخش‌هایی از این نامه آمده است: «این هدیه فرهنگی با ارزش تولیدی رایزنی فرهنگی و بنیاد فرهنگی هنری رودکی که پیام وفاداری و همبستگی با لبنان و شهدای انفجار بندر بیروت بود، مورد توجه و خوشایند جناب رئیس‌جمهور قرار گرفت به ویژه آن که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدات موسیقایی از نظر محتوا و نشر آن به شمار می‌رود. اضافه بر این‌که نشان‌دهنده عمق روابط میان لبنان و ایران در سطوح مختلف و برخاسته از دوستی و پیوند دو ملت دوست با یکدیگر بوده و میزان مشارکت ایران با لبنان و ملت آن در مصیبت دردناک و سختی‌هایی که در مسیرشان با آن روبرو هستند را نشان می‌دهد.»

در این نامه همچنین خطاب به سفیر ایران آمده است: «رئیس‌جمهور درخواست می‌نماید مراتب تشکر خود را به رئیس‌جمهور، دولت و ملت ایران به خاطر حمایت از لبنان و همراهی با این کشور در تمام عرصه‌ها، ابلاغ نموده و همچنین از برپاکنندگان این کار ویژه تشکر نموده و برای آنان پیشرفت روزافزون و کارهای برجسته‌تری را آرزو می‌نماید.»
 
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 15:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رییس‌‌جمهور لبنان از خلقِ «بی‌تابی بلقیس» تشکر کرد | موسیقی ما