برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دنبال پیشنهاد 250 دلاری به دنبال‌کنندگان این خواننده اعلام شد
امیرعباس گلاب: امیدوارم این هکر کسی را اغفال نکند
موسیقی ما صفحه رسمی «امیرعباس گلاب» در «اینستاگرام» هک شد. به گزارش «موسیقی ما» از شب گذشته و پس از تغییر عکس پروفایل این خواننده سرشناس، گمانه‌زنی درباره هک شدن صفحه او بیشتر شد. در ادامه برخی اطلاعات صفحه او هم تغییر کرد و با انتشار یک استوری مشخص شد که یک شخص یا تیم هکر با عنوان «Corona Bored Team» مدیریت صفحه امیرعباس گلاب را در دست گرفته‌اند. هویت دقیق شخص یا تیم هک‌کننده صفحه امیرعباس گلاب مشخص نیست اما در صفحه اینستاگرام آنها عکس پرچم کشور «عمان» به چشم می‌خورد.
 
همچنین در اتفاقی عجیب آنها ابتدا نسبت به انتشار آمارهای بازدید استوری‌های صفحه امیرعباس گلاب اقدام و در یک استوری دیگر اعلام کردند که هرکسی دوست دارد در این صفحه پستی منتشر کند می‌تواند 250 دلار به آنها پرداخت نماید. آنها همچنین برای استوری هم چنین عددی را اعلام و برای بازنشر پست‌ها هم اعلام کردند که 200 دلار دریافت می‌کنند. اتفاقی که پیش از این در هک صفحات سایر چهره‌های سرشناس رخ نداده بود. چرا که عموماً هکرها نسبت به اخاذی از صاحب صفحه اقدام می‌کنند و در مورد امیرعباس گلاب آنها شیوه‌ای متفاوت را پیش گرفته‌اند.
 
لحظاتی قبل امیرعباس گلاب در گفتگوی کوتاه با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره جزئیات این اتفاق اعلام کرد:«متأسفانه دیشب حدود ساعت یازده صفحه من را هک کردند و از دسترس من خارج شد. همین جا اعلام می‌کنم که امیدواریم بتوانیم صفحه را برگردانیم و اقداماتی در این زمینه انجام داده‌ایم. به تازگی دیدم که سواستفاده‌هایی از استوری‌های صفحه من انجام داده‌اند و تبلیغاتی صورت گرفته است. امیدوارم این هکر کسی را اغفال نکند و بتوانیم صفحه را از او پس بگیریم.»
 
پس از استوری‌هایی که هکر صفحه امیرعباس گلاب منتشر کرد طی ساعات اخیر هزار دنبال‌کننده از صفحه او خارج شده‌اند. اتفاقی که با توجه به عدم کنترل این خواننده روی صفحه‌اش طبیعی به نظر می‌رسد ولی باید دید در ادامه چه اتفاقی برای صفحه او رخ خواهد داد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1399 - 15:27

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیرعباس گلاب: امیدوارم این هکر کسی را اغفال نکند | موسیقی ما