برنامه یاد بعضی نفرات
 
به گفته‌ی «بهمن نامور مطلق»
رشته‌ی موسیقی به دانشگاه آزاد واحد استاد فرشچیان اضافه می‌شود
 موسیقی ما- «بهمن نامورمطلق»‌ -رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی و ایرانی استاد فرشچیان- خبر از تشکیلِ رشته‌های موسیقی در این دانشگاه می‌دهد.
 
بهمن نامور مطلق، در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی و ایرانی استاد فرشچیان با پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی خلاق گفت: «امیدواریم دانشجویان دانشگاه استاد فرشچیان، علاوه بر مهارت‌آموزی، حکمت نیز یاد بگیرند. ‌برنامه‌های متعددی‌ را در آینده نزدیک خواهیم داشت، برنامه‌هایی از جمله راه اندازی رشته‌های مرتبط با موسیقی نیز از جمله برنامه‌های مهم ما محسوب می‌شود.»

در ادامه، محمد حسین ایمانی خوشخو رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی خلاق بیان کرد: «دانشگاه استاد فرشچیان در گذشته با مشکلات متعددی مواجه بود اما به همت مسئولان و هیئت امنای این دانشگاه، به سمت تبدیل شدن به یکی از دانشگاه‌های مولود انقلاب اسلامی پیش می‌رود.»

ایمانی خوشخو با بیان این که «امروز نمی توانیم‌ از هنر صحبت کنیم‌ و به اقتصاد هنر توجه نداشته باشیم» گفت: «اگر ما می‌خواهیم در هنر پیشرفت کنیم، باید برای اقتصاد هنر نیز برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.‌ در واقع هنر باید آنقدر استحکام داشته باشد تا بتواند روی پای خود بایستد. یکی از مزیت‌های اقتصادی کشور ما، هنرهای آن است که موجب جذب توریست ها از دیگر کشورها می‌شود که نمونه ای از اقتصاد هنر است.»
 
ایمانی خوشخو در پایان گفت: «اگر این فرآیند به خوبی اجرا شود، بیشتر داوطلبان به جای ورود به دانشگاه های دولتی، متقاضی تحصیل در دانشگاه استاد فرشچیان خواهند بود. امیدواریم که دانشگاه استاد فرشچیان بتواند به زودی روی پای خود بایستد و با مدیریت خوب بتواند دانشجویان را بورسیه کند.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1399 - 11:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رشته‌ی موسیقی به دانشگاه آزاد واحد استاد فرشچیان اضافه می‌شود | موسیقی ما