برنامه یاد بعضی نفرات
 
با توجه به شرایط کنونی و درخواست متقاضیان
ثبت‌نام در جشنواره‌ی «امیرجاهد» تا پایان بهمن‌ماه تمدید شد
موسیقی ما- دبیر اجرایی سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد گفت ثبت نام در این دوره جشنواره با توجه به شرایط کنونی و درخواست متقاضیان تا پایان بهمن امسال تمدید شد.

«مهدی مساح بیدگلی» -دبیر اجرایی سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد- در این‌باره توضیح داده است: «جشنواره‌ی امسال در بخش‌های دونوازی و گروه نوازی برگزار می‌شود و بسیاری از گروه‌های متقاضی به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی نتوانستند تمرینات خود را پیگیری کرده و آثار مورد قبولشان را به جشنواره ارسال کنند. البته تعدادی از متقاضیان هم آثارشان را به دبیرخانه جشنواره فرستادند، اما به دلایل ذکرشده هیئت داوران مرحله اول جشنواره موفق به بررسی آثار نشدند.»
 
دبیر اجرایی سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد در مورد برگزاری این رویداد در سال آینده می‌گوید: «با توجه به شرایط پیش‌آمده و لزوم برگزاری باشکوه جشنواره در سومین دوره خود، شورای سیاست‌گذاری تصمیم به تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن‌ماه سال جاری گرفت تا مرحله نهایی جشنواره در سال 1400 برگزار شود.»‌

در این جشنواره که شامل سه بخش موسیقی ایرانی (دونوازی، گروه نوازی و آواز)، موسیقی کلاسیک (دونوازی، گروه نوازی و آواز) و پژوهش در زمینه موسیقی شهری است، افراد متقاضی و گروه‌های موسیقی با توجه به رده سنی و سوابق آموزشی پس از ارزیابی اولیه و کسب مجوز، به رقابت خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مطالعه فراخوان و آئین‌نامه جشنواره، فرم ثبت نام را از طریق و سایت خانه موزه استاد امیرجاهد دریافت و تکمیل کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان بهمن‌ماه 1399 خواهد بود.
 
سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد به همت خانه موسیقی ایران، شهرداری تهران و خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 12:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ثبت‌نام در جشنواره‌ی «امیرجاهد» تا پایان بهمن‌ماه تمدید شد | موسیقی ما