برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی و نوازندگی پیانوی «بردیا صدرنوری»
«حرم عشق» در روزهای متفاوتِ عاشورایی منتشر شد
موسیقی ما- تک‌آهنگ «حرم عشق» از مجموعه «فراقی» به آهنگسازی و نوازندگی پیانوی «بردیا صدرنوری» با گرامی‌داشت یاد حضرت سیدالشهدا در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

«بردیا صدرنوری» -آهنگساز و نوازنده‌ی پیانو- هم‌زمان با فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران فداکارش تک آهنگ «حرم عشق» را منتشر کرد. این اثر موسیقایی قطعه ای از آلبوم «فراقی» است که سال 1396 بر اساس ملودی‌های عاشورایی در قالب بداهه‌نوازی پیانو پیش روی مخاطبان قرار گرفته بود.

این نوازنده و آهنگساز درباره دلایل بازنشر این اثر موسیقایی گفت: «امسال فضای متفاوت فرهنگی و اجتماعی را تجربه می‌کنیم که به واسطه ویروس کووید ۱۹ رقم خورده و زندگی انسان‌ها در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است.  من بر این باورم این فضای متفاوت در محرم امسال، فرصت و زمان مناسبی برای مطالعه و تدقیق در فلسفه قیام امام حسین (ع) و آزادگی اوست و در این میان موسیقی می‌تواند به عمق این تفکر کمک کند. پس این آهنگ برای گرامی‌داشت یاد و خاطره سرور و سالار شهیدان بازنشر شده است؛ البته طی سال‌های گذشته هنرمندان مختلفی از جمله استاد جواد معروفی آلبوم عاشورا را با الهام از ملودی های عاشورایی منتشر کرده بودند.»

«بردیا صدرنوری» علاوه بر طراحی و مدیریت جشنواره و جایزه‌ی نوسیقی استاد همایون خرم (نوای خرم) سرپرستی گروه موسیقی «مهرآور» را نیز به عهده دارد. از او تاکنون آلبوم های تکنوازی پیانو «زندگی جاریست ...»، «خاطره‌ها»، «آوای زندگی»، «فراقی»، «نیایش»، «مهر و ناز»، «عاشقانه در باران- پیانو و دکلمه بابک صدرنوری»، «دورها آوایی ست ...- همنوازی پیانو و دودوک صادق چراغی» و تک آهنگ های بسیاری منتشر شده است که از طریق سایت بیب تیونز در دسترس علاقه‌مندان است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 15:20

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حرم عشق» در روزهای متفاوتِ عاشورایی منتشر شد | موسیقی ما