برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دلیل بروز پاره‌ای از مشکلات
تِاریخ اجرای کنسرتِ آنلاینِ «کیهان کلهر» از سیزدهم به پانزدهم مرداد ماه تغییر کرد
موسیقی ما-  کنسرت آنلاین «کیهان کلهر» از تاریخ سیزدهم مرداد ماه به پانزدهم تغییر کرد. او دومین کنسرتِ آنلاین خود را هم‌زمان با شیوع ویروسِ کرونا در خانه‌ی اتحادیه اجرا می‌کند. او دلیلِ این مساله را بروز پاره‌ای از مشکلات دانسته است.

این کنسرت به دلیل محدودیت زمانِ پخش زنده در اینستاگرام در دو بخش و طی دو برنامه‌ی متفاوت انجام می‌شود و به‌این ترتیب بخشِ نخست این کنسرت پانزدهم مرداد ماه از «خانه باغ اتحادیه» با اجرای قطعاتی چون محبوب من، مرا از خود مرنجان و شهر خاموش اجرا می‌شود و بخش دوم کنسرت در اصفهان با اجرای قطعاتی چون طُرقه، آتشگاه و شهر خاموش اجرا می‌شود.

این آهنگساز برجسته چندی قبل در صفحه‌ی اینستاگرامِ خود نوشته بود: « فروردین نود و هشت و در شروع تور «شهر خاموش» قرار بر رفتن به اغلب شهرهای کشورمان را داشتیم که بخشی از برنامه‌مان نیز کنسرت برای هم وطنان در شهرهای مرزی و از سرگیری اجرای رایگان پیرو تور قبلی در مناطق محروم بود که به دلیل شیوع بیماری امکان پذیر نشد. از این رو تصمیم بر ادامه این اجرا به صورت پخش زنده در فضای مجازی با امکان دسترسی رایگان برای همه مخاطبان در اینستاگرام و یوتیوب گرفتیم تا در این احوال برای ساعتی همدلانه در کنار بنوازیم و بشنویم. و به این منظور دو مکان زیبا که برای تمام ایرانیان خاطره‌انگیز و عزیز است را در تهران و اصفهان انتخاب کردیم.»

تازه‌ترین کنسرت آنلاین کیهان کلهر چندی پیش با سه تار نوازی این هنرمند شناخته شده در موزه آبگینه تهران همراه بود که این اجرای آنلاین با استقبال مخاطبان مواجه شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399 - 15:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تِاریخ اجرای کنسرتِ آنلاینِ «کیهان کلهر» از سیزدهم به پانزدهم مرداد ماه تغییر کرد | موسیقی ما