برنامه یاد بعضی نفرات
 
به زودی و با موسیقی «حسام ناصری»
آلبوم «با من بخوان» با صدای «علیرضا قربانی» و قطعات جدید منتشر می‌شود
موسیقی ما - آلبوم «با من بخوان» با صدای «علیرضا قربانی» و موسیقی «حسام ناصری» هفته آینده منتشر خواهد شد. به گزارش «موسیقی ما» این آلبوم شامل تک‌آهنگ‌های پروژه با من بخوان است که از اسفند 1397 تا زمستان سال گذشته به صورت تک آهنگ منتشر شد و پنج آهنگ جدید است. در این آلبوم موسیقی حسام ناصری با اشعار ابوسعید ابوالخیر، اهورا ایمان، مریم مروج، مولانا، محمدابراهیم جعفری، واقف لاهوری، احمد شاملو، حمید خلف بیگی، احمد امیرخلیلی، حسین منزوی و عارف قزوینی همراه شده است. فضای این آلبوم مانند سایر آثاری که تا کنون به صورت تک‌آهنگ منتشر شده تلفیقی از موسیقی ایرانی و الکترونیک است. اما در تولید آثار این پروژه جمعی از نوازندگان سرشناس موسیقی ایران هم هنرنمایی کرده‌اند. همچنین میکس و مسترینگ آلبوم هم توسط «آرش پاکزاد» انجام شده است. 
 
این آلبوم در ادامه پروژه با من بخوان است که آثار و اجراهای آن در سال 98 با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد.علیرضا قربانی کنسرت‌های با من بخوان را در تهران و شهرهای مختلف روی صحنه برد. اجراهای با من بخوان در شهر تهران طی 43 سانس در بهار و تابستان روی صحنه رفت و قرار بود که این اجراها با رپرتوار متفاوت طی حدود سی سانس هم در فصل زمستان روی صحنه برود. اما حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی و در ادامه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا فقط یک سانس از این کنسرت‌ها در ماه اسفند برگزار شود. تور اجراهای با من بخوان هم در شهرهای مختلف ایران روی صحنه رفت اما تور داخلی و بین‌المللی این پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا در زمستان سال گذشته و بهار امسال لغو شد.
 
طی روزهای آینده تاریخ دقیق انتشار این آلبوم اعلام خواهد شد. همچنین موزیک‌ویدیویی از یکی از قطعات جدید این پروژه در دست تولید است که تا پیش از انتشار آلبوم از طریق این رسانه منتشر خواهد شد. آلبوم جدید علیرضا قربانی قرار است با حمایت شرکت «مادیران» و برند «ایکس ویژن» منتشر شود. در حال حاضر هم علاقه‌مندان می‌توانند برای پیش خرید آلبوم با من بخوان به سایت «بیپ تونز» مراجعه نمایند.
 
در ادامه می‌توانید برای اولین‌بار طرح جلد این آلبوم را ببینید و دانلود کنید. 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 13:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «با من بخوان» با صدای «علیرضا قربانی» و قطعات جدید منتشر می‌شود | موسیقی ما