برنامه یاد بعضی نفرات
 
نوازنده‌ی برجسته دومین کنسرتِ آنلاین خود را برگزار می‌کند
کیهان کلهر: بیایید در این احوال برای ساعتی همدلانه در کنار بنوازیم و بشنویم
موسیقی ما- «کیهان کلهر» - آهنگ‌ساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی موسیقی ایران- روز دوشنبه سیزدهم مرداد ماه دومین کنسرت آنلاین خود را از شهر اصفهان برگزار می‌کند.

این چهره‌ی بین‌المللی موسیقی، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر از این کنسرتِ آنلاین داد و درباره‌اش نوشت: «دوشنبه سیزدهم مرداد ماه، شهر خاموش را در خانه‌هایتان می‌نوازیم. فروردین نود و هشت و در شروع تور «شهر خاموش» قرار بر رفتن به اغلب شهرهای کشورمان را داشتیم که بخشی از برنامه‌مان نیز کنسرت برای هم وطنان در شهرهای مرزی و از سرگیری اجرای رایگان پیرو تور قبلی در مناطق محروم بود که به دلیل شیوع بیماری امکان پذیر نشد. از این رو تصمیم بر ادامه این اجرا به صورت پخش زنده در فضای مجازی با امکان دسترسی رایگان برای همه مخاطبان در اینستاگرام و یوتیوب گرفتیم تا در این احوال برای ساعتی همدلانه در کنار بنوازیم و بشنویم. و به این منظور دو مکان زیبا که برای تمام ایرانیان خاطره‌انگیز و عزیز است را در تهران و اصفهان انتخاب کردیم که اطلاعات آن متعاقباً به شما عزیزان اعلام می‌شود.»

تازه‌ترین کنسرت آنلاین کیهان کلهر چندی پیش با سه تار نوازی این هنرمند شناخته شده در موزه آبگینه تهران همراه بود که این اجرای آنلاین با استقبال مخاطبان مواجه شد.
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 - 12:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیهان کلهر: بیایید در این احوال برای ساعتی همدلانه در کنار بنوازیم و بشنویم | موسیقی ما