برنامه یاد بعضی نفرات
 
بر اثر تیراندازی در بزرگراهی در آتلانتا
«لیل مارلو» - خواننده‌ی امریکایی- به قتل رسید
موسیقی ما- «لیل مارلو» خواننده آمریکایی بر اثر تیراندازی در بزرگراه کشته شد، هنوز هیچ خبری از علتی این قتل و انگیزه‌ی قاتلان بیان نشده است و پلیس آتلانتا تنها به این نکته اشاره کرده که پس از دریافت خبر تصادف اتومبیل در بزرگراهی نزدیک «بنجامین ای» حدود ساعت ۱۱ و نیم شنبه شب در محل حادثه حاضر و در صحنه مشاهده شد که راننده ۳۰ ساله با شلیک گلوله کشته شده است.

مدیربرنامه «لیل مارلو» گفت که این رپر آمریکایی بر اثر اصابت گلوله کشته شده است. بسیاری از شرکت‌ها و استودیو‌های موسیقی در شبکه‌های اجتماعی از قتل «رودولف جانسون» معروف به «لیل مارلو» خبر دادند و به عنوان استعدادی بزرگ در موسیقی از او یاد کردند.
 
پلیس آتلانتا در گفتگو با بیلبورد اعلام کرد که این حادثه در بزرگراه «۱-۲۸۵» نزدیک روگذر «بنجامین‌ای مِیز درایو» و در ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه شب روی داده و در اولین فرصت که ماموران به محل حادثه می‌رسند با جسد این خواننده که تیر خورده بود، مواجه می‌شوند.
 
مارلو متولد ۱۹۹۳ و ۲۷ ساله بود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دلیل کشته شدن وی و قاتلان احتمالی از سوی پلیس آتلانتا ارائه نشده است.
 
حدود دو ماه پیش نیز «نیک بلیکسکی» خواننده سیاهپوست رپ آمریکایی بر اثر شلیک گلوله یک ناشناس در نیویورک به قتل رسید. پلیس هنوز نتوانسته ضارب را شناسایی و دستگیر کند.
 
افزایش آمار تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا، باعث شده بسیاری از مخالفان حمل سلاح خواهان ایجاد محدودیت در قوانین مالکیت و حمل سلاح شوند.
 
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 16:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «لیل مارلو» - خواننده‌ی امریکایی- به قتل رسید | موسیقی ما