برنامه یاد بعضی نفرات
 
رییس سازمان اوج در یادداشتی انتصاب رییس جدید حوزه هنری را تبریک گفت
احسان محمد حسنی: شکر که زنده‌ایم و رشد افسرانِ جنگ نرم را شاهدیم
موسیقی ما- احسان محمد حسنی رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج پس از انتصاب محمد مهدی دادمان به عنوان رئیس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی یادداشتی را منتشر کرد و از ویژگی‌های مثبت انتخاب یک مدیر جوان و انقلابی سخن گفت.
 
در یادداشت احسان محمد حسنی آمده است:
 
بسمه‌تعالی
در این روزگار غبارآلود کرونازده و در ایّامی که موش‌های «طبردار» و سکّه‌خوار را یکی پس از دیگری به زیر ضربت حدیدِ حیدرگونه برده‌اند، خبرهای خوش ورودِ چهره‌های جوان و مؤمن، خستگی از جسمِ خسته و جانِ بر لب رسیده‌مان به در می‌کند.
 
آمدن «سید سلیم غفوری» عزیز به شبکۀ «افق» و اخباری که از نزدیک بودنِ انتصابِ جوان کاربلد دیگری بر شبکه «مستند» سیما از راه رسیده، با خبر ناگهانیِ نشستن «محمدمهدی دادمان» بر صندلی مسئولیت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، کامل‌تر شد. شکر خدا که هنوز زنده‌ایم و رشد شایسته و بجا و به‌هنگام این افسرانِ جنگ نرم را شاهدیم.
 
حوزه هنری روزگاری در دهۀ شصت، ملجأ هنرمندان این سرزمین بود و قرارگاه و قلب تپندۀ هنر انقلاب اسلامی. قرارگاهی که به دستگاه‌های عریض و طویل فرهنگی وقت، همچون وزارت ارشاد و صدا و سیما و … طعنه می‌زد و در تمامی قالب‌ها و عرصه‌ها میدان‌دار بود.
 
اکنون با وزیدن نسیم خوشِ جوانی و طراوت و شادابی و انرژی مهدی دادمان، امیدواریم حوزه سابق اندیشه و هنر انقلاب اسلامی، حیاتی مجدد یابد و در این عرصۀ خطرناکِ ابتلائات آخرالزمانی، سر برآورد.
 
برادرم آقای دادمان، حتماً از درس‌ها و تجربیات گذشتگانی همچون «حجت الاسلام زم»، آقای «بنیانیان» و برادر مؤمن و شریفم آقای «محسن مؤمنی شریف» بهره‌ها خواهد برد و ساختمانِ چهل سالۀ حوزه هنری را با زانو زدن در برابر تجربیاتِ علمدارانِ موسپید کرده و پیشکسوت حوزه هنری و به میدان آوردنِ جوانانِ مؤمن، خوش ذوق، و صاحب نظر و مؤدب، نوسازی و بازسازی خواهد کرد.

در میانه این میدان مردآزما، یاران و هم‌سنگرانم در سازمان اوج، تمام قد همراه و یاور مدیریت جدید حوزه هنری خواهند بود.

در گردباد حوادث داخل و خارج این کهن بوم و بر، پوشیدن رختِ سربازیِ ناخدای جانبازِ این کشتی، برای فرزند شهید دادمان، مایۀ فخر و مباهات خواهد بود. سرت را بالا بگیر جوانمرد.
 
کمترین سرباز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
 
برادر روسیاهتان - احسان محمدحسنی
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 14:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان محمد حسنی: شکر که زنده‌ایم و رشد افسرانِ جنگ نرم را شاهدیم | موسیقی ما