برنامه یاد بعضی نفرات
 
بر اساس خاطراتی پراکنده
آلبوم مستقل «نیما رمضان» منتشر می‌شود
موسیقی ما - نیما رمضان که از نوازندگان سرشناس گیتار الکتریک است، اولین آلبوم مستقلش به نام «خاطرات ذهن پاک» را با 9 قطعه منتشر می‌کند.

رمضان که با گروه کامنت بین دوستداران موسیقی راک و آلترنیتیو ایران شناخته شد، فعالیت انفرادی‌اش را آغاز کرده و آلبومی بی‌کلام در ژانر امبینت-الکترونیک راک با 9 قطعه آماده انتشار دارد.

او درباره تولید این آلبوم می‌گوید: «هر قطعه از این آلبوم برای دوره زمانی متفاوتی است که یک خاطره را روایت می‌کند. قرار بود این آلبوم در تیراژ محدود به شکل فیزیکی منتشر شود و یک اجرای کوچک هم برای آن داشته باشیم، اما فراگیری کرونا پیش آمد و به همین دلیل حالا قطعات را به شکل تک آهنگ منتشر می‌کنم».

تا کنون دو تک آهنگ با نام‌های "Spotless Mind Memories" و "The Boy" از این آلبوم منتشر شده و به زودی قطعات دیگر هم منتشر خواهد شد. میکس و مسترینگ این آلبوم را «محمدرضا اصغری» انجام داده، «آرش سعیدی» در برخی قطعات نوازندگی بیس را برعهده داشته و «اسماعیل عظیمی» هم در تنظیم برخی قطعات نقش داشته است. همچنین طراحی کاور قطعات و آلبوم و تولید ویژوال را «مدیا آرت تی وی» انجام داده است.

رمضان درباره جزئیات این پروژه اضافه می‌کند: «به نوعی پروژه من صدا-تصویر است و برای اجرا هم به پرفورمنس آدیو-ویژوال فکر کردیم که برای هر قطعه تصاویری هم آماده شد. اما فعلاً مشخص نیست چه زمانی این پروژه به کنسرت می‌رسد. با توجه به شرایط، احتمالاً اواخر امسال یا سال آینده اجرایی می‌شود. همچنین این یک پروژه‌ی کاملاً شخصی است که معلوم نیست ادامه پیدا کند و هنوز درباره آن ایده‌ای ندارم.»

نیما رمضان که این روزها در جریان فرعی موسیقی ایران بسیار فعال ظاهر شده، چندین پروژه را به شکل همزمان پیش می‌برد. گروه بالزن که حاصل همکاری او و امیر با‌‌ل‌افشان است، در چند ماه گذشته قطعاتی منتشر کرده و به زودی یک تک‌آهنگ جدید هم منتشر می‌کند. همکاری نیما رمضان با یک خواننده جوان به نام «سپهر سنجری» هم بعد از انتشار قطعات «بارون» و «پاییز» ادامه دارد و قطعه جدید این خواننده با پروداکشن رمضان به زودی منتشر می‌شود. همچنین پروژه‌ی دیگری که حاصل همکاری نیما رمضان، آرش سعیدی و مانی صفی‌خانی بود ادامه دارد و به گفته رمضان پس از انتشار دو تک آهنگ دیگر این پروژه با حضور خواننده‌های دیگر ادامه پیدا می‌کند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399 - 20:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم مستقل «نیما رمضان» منتشر می‌شود | موسیقی ما