برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت خواننده‌ی سرشناس اروپا را 22 میلیون نفر مشاهده کرده‌اند
آندره بوچلی: باور کنیم که زندگی پیروز می‌شود
موسیقی ما - «آندرآ بوچلی»، خواننده سرشناس اپرای ایتالیا، شب گذشته و هم‌زمان با عید پاک در ساختمان با شکوه دوئومو در کلیسای میلان، آواز خواند. اجرای او با عنوان «موسیقی برای امید» که به صورت زنده از یوتیوپ پخش شد، تا کنون بیش از ۲۰ میلیون بار تماشا شده است.

«بوچلی» به دعوت مقام‌های محلی میلان، وارد ساختمان باشکوه «دوئومو»، کلیسای گوتیک میلان شد و با همراهی یک نوازنده ارگ، چهار آواز خواند. او در این اجرای تکی که به امید رهایی جهان از شر ویروس کرونا برنامه‌ریزی شده بود، ترانه مذهبی «برکت شگفت‌انگیز» را نیز برای نخستین بار اجرا کرد.

در ویدئویی که از آواز خواندن بوچلی پخش شد، تصاویری هوایی از شهرهای خالی میلان، برگامو، برشا و چند شهر دیگر ایتالیا به نمایش در آمد و در پایان نیز صحنه‌هایی مونتاژ شده از خیابان‌های سوت و کور پاریس، لندن و نیویورک نشان داده شد. در بخشی از نمایش زنده کنسرت نیز بوچلی از کلیسا بیرون آمده و برنامه را جلو در ساختمان اجرا کرد.

بوچلی که یک خواننده کم‌بیناست، در پیام کوتاهی که پیش از اجرای کنسرتش پخش شد گفت: «در روزی که ما آن را جشن می‌گیریم و باور می‌کنیم که زندگی پیروز می‌شود، افتخار می‌کنم که به دعوت شهرداری و کلیسای میلان آری گفتم. اکنون به لطف موسیقی با پخش زنده، ما میلیون‌ها انسان در همه جای جهان دست در دست هم داده‌ایم تا قلب تپنده این زمین زخمی را در آغوش بگیریم.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 14:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آندره بوچلی: باور کنیم که زندگی پیروز می‌شود | موسیقی ما