برنامه یاد بعضی نفرات
 
نامزدهای پنجاه‌‌ و پنجمین جوایز موسیقی کانتری اعلام شدند
«جاستین بیبر» برای اولین بار نامزد شد
موسیقی ما- فهرست نامزدهای پنجاه‌‌ و پنجمین جوایز موسیقی کانتری در حالی اعلام شد که مارن موریس، توماس ریت و دن هاف با پنج نامزدی پیشتاز هستند و گروه‌های «دن + شی»، «اولد دومینیون»، و بلیک شلتون ستاره آمریکایی با چهار نامزدی در رده‌های بعدی قرار دارند.

اجرای مراسم امسال را کیت اِربن، خواننده محبوب نیوزلندی استرالیایی و برنده پانزده جایزه آکادمی موسیقی کانتری، برعهده دارد.

از دیگر نکاتِ این جایزه می‌توان به حضور «جاستین بیبر»، خواننده جوان پاپ کانادایی، در این فهرست اشاره کرد که برای نخستین بار نامزد دریافت جایزه موسیقی کانتری شده است. آهنگ ده هزار ساعت، اجرای مشترک گروه دن + شی و جاستین بیبر یکی از نامزد جایزه بهترین ترانه سال است.

به گفته برگزارکنندگان، آنها در حال برنامه ریزی اجراهای زنده و هیجان انگیزی با حضور خواننده‌ها و گروه‌های مختلفی هستند که تماشاگران را غافلگیر خواهد کرد.

در این دوره «لوک برایان، اریک چرچ، لوک کُمز، توماس رت، کری آندروود به عنوان نامزدهای دریافتِ بهترین هنرمند سال هستند. در میان نامزدهای بهترین خواننده زن سال نیز نام‌هایی چون کلسی بالرینی، میراندا لَمبِرت،‌ مارن موریس، کیسی ماسگرِیوز و کری آندروود به چشم می‌خورد. بهترین خواننده مرد سال نیز دیرکس بنتلی، لوک کامبز،‌ توماس ریت، کریس استیپلتون،‌ کیت اربن هستند.
 
مراسم اهدای جوایز موسیقی کانتری، مهمترین رویداد این سبک موسیقی در جهان است و برندگان در هر شاخه، با آرای اعضای آکادمی برگزیده می‌شوند.
 
مراسم امسال، پنجم آوریل در هتل کازینوی ام جی اِم در شهر لاس وگاس ایالت نوادا برگزار می‌شود.
 
 
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 - 12:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «جاستین بیبر» برای اولین بار نامزد شد | موسیقی ما