برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای «بهروز رضوی»
زندگی شفیعی کدکنی در کتابِ شب روایت می‌شود
موسیقی ما- ماجراهای زندگی و خاطرات شفیعی کدکنی روایت می‌شود.  این برنامه از روز شنبه (دهم اسفند ماه) تا پنجشنبه (پانزدهم اسفند) به زندگی دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی (شاعر معاصر و استاد دانشگاه) به صورت «من – راوی» با صدای بهروز رضوی می‌پردازد. ماجراهای درس خواندن و حتی درس نخواندن و همچنین خاطرات خود از برخی افراد که با آنها دوستی داشته و بر او تاثیر گذاشته‌اند را روایت می‌کند.

این روایت رادیویی بخش‌های جذاب و شنیدنی از زندگی و ماجراهای استاد شفیعی کدکنی است که بر اساس نوشته‌های خود استاد و مصاحبه‌هایی که انجام داده است تدوین و تنظیم شده و به صورت یک زندگینامه خود گفته یا خود نوشت درآمده که با هماهنگی‌های صورت گرفته، به مدت شش شب در برنامه «کتاب شب» روایت خواهد شد.

در «جستجوی نیشابور» اثر مجتبی بشردوست، «سفرنامه باران» اثر حبیب‌الله عباسی، «شفیعی کدکنی و هزاران سال انسان» اثر کریم فیضی، شماره‌هایی از مجله «بخارا» و «روزنامه اطلاعات» و تقریبا اکثر مقدمه‌ها و نوشته‌های خود استاد که در آنها به صورت «اول شخص» سخن گفته، منابعی بوده‌اند که این روایت رادیویی، از میان آنها استخراج شده است.
 
برنامه «کتاب شب» به جز بازخوانی رمان‌ها و کتاب‌های شاخص نویسندگان ایران و جهان، زندگینامه مشاهیر و مفاخر ایران را در دستور کار خود قرار داده است.
 
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1398 - 15:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود زندگی شفیعی کدکنی در کتابِ شب روایت می‌شود | موسیقی ما