برنامه یاد بعضی نفرات
 
در قالب تیتراژ سریال «هم‌گناه» و با شعر حسین غیاثی
«هم‌گناه» با صدای علیرضا قربانی و موسیقی علیرضا افکاری منتشر شد
موسیقی ما آهنگ تیتراژ سریال «هم‌گناه» با صدای «علیرضا قربانی» و موسیقی «علیرضا افکاری» منتشر شد. به گزارش «موسیقی ما» پنجم اسفند و همزمان با توزیع قسمت اول جدیدترین سریال «مصطفی کیایی» تک‌آهنگ هم‌گناه با شعر «حسین غیاثی» در اختیار مخاطبان قرار گرفت. ضبط این اثر در استودیو «تم» انجام شده است. این آهنگ اولین اثر از پروژه مشترک علیرضا افکاری و علیرضا قربانی است که تولید آثار آن از چند ماه قبل آغاز و خبرساز شده است. از روز گذشته و پس از انتشار آهنگ هم‌گناه بازخوردهای گوناگونی درباره این اثر در فضای مجازی منتشر شده است.
 
علیرضا قربانی و علیرضا افکاری که هرکدام از مطرح‌ترین هنرمندان عرصه آواز و موسیقی هستند از چند ماه پیش تولید قطعاتی آغاز کرده‌اند. این دو هنرمند باسابقه طی سال‌های فعالیتشان در ژانرهای متفاوتی از یکدیگر فعالیت داشتند اما آثار پرطرفداری را برای دوستدارانشان تولید کرده بودند. از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود بازخورد زیادی در عرصه موسیقی داشته باشد. چرا که فقط خبر همکاری این دو هنرمند مطرح با واکنش‌های گوناگونی در این مدت همراه شده و شنیده‌ شده است که آثار تولیدی قربانی و افکاری، فضای متفاوتی در کارنامه کاری هر دو رقم خواهد زد. در بخش کلام پروژه مشترک آنها هم جمعی از شعرا و ترانه‌سراهای برجسته حضور دارند.

سریال هم‌گناه که یک درام خانوادگی است را محسن کیایی و علی کوچکی نوشته‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است:«خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند تا اینکه ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند.»
.
هم‌ گناه یکی از پربازیگرترین سریال‌های نمایش خانگی است که با حضور بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره‌آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی‌آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی‌تک جاویدنژاد، با معرفی ساقی حاجی‌پور و فرانک کلانتر  و نقش‌آفرینی هنگامه قاضیانی در نقش لیلا از پنجم اسفند به شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 - 18:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «هم‌گناه» با صدای علیرضا قربانی و موسیقی علیرضا افکاری منتشر شد | موسیقی ما