برنامه یاد بعضی نفرات
 
اطلاعیه دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری درباره فعالیت آموزشگاه‌ها برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا
موسیقی ما - به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به ضرورت به کارگیری اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، نکات زیر درباره فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری و مؤسسات مهارت آموزی کاردانش ابلاغ می‌شود.

1. برگزاری تمامی کلاس‌های گروهی(جمعی) در نقاط مختلف کشور تابع تصمیم اتخاذ شده توسط دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش هر منطقه است، بنابراین در صورت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها اینگونه کلاس‌های آموزشگاه‌ها و مؤسسات فرهنگی و هنری هم باید تعطیل شوند.

2. برگزاری کلاس‌های آموزشی انفرادی(استاد شاگردی) در صورت رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی محل و تجهیزات مورد استفاده، فعلاَ بلامانع است.

3. توصیه اکید می‌شود هنرجویان از ابزار و تجهیزات آموزشی شخصی خود در کلاس‌ها استفاده کنند و از استفاده از ابزار و آلات آموزشگاه خودداری شود.

4. توصیه می‌شود برای رفع نگرانی خانواده‌ها و در همراهی و هماهنگی هنرجویان، استادان و آموزشگاه‌ها تا حد ممکن هنرگونه فعالیت آموزش در آموزشگاه‌ها به زمان دیگری موکول شود.

5. مسوولیت هرگونه تصمیم‌گیری نهایی درباره تعطیلی کامل آموزشگاه‌ها و مؤسسات فرهنگی و هنری مجری طرح مهارت‌آموزی کاردانش برعهده ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌هاست که باید مدیران کل محترم با هماهنگی ستاد بهداشتی استان در این زمینه اقدام کنند.  

تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 - 01:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اطلاعیه دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری درباره فعالیت آموزشگاه‌ها برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا | موسیقی ما